eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, etap IV"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041864 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, etap IV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Mełgiew Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061611845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzancka 42

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48814670551

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpk.melgiew@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gpkmelgiew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gpkmelgiew.pl/index.php/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


komunalna spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, etap IV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1116b90-9199-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024357/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew (IV)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane jest z budżetu Unii Europejskiej w ramach Projektu „Gospodarka wodno–ściekowa” w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną, oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025620/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1619082,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu budowę sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, na odcinku biegnącym wzdłuż drogi powiatowej nr 2023L od węzła W46 do istniejącej sieci wodociągowej PVC ø160 w węźle W30 wraz z sięgaczami – w sumie ok. 1775 m.b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 19.04.2021 r. na godz. 10:00. Przed upływem wskazanego terminu Zamawiający pozyskał wiedzę, że ze względu na wadliwe działanie systemu informatycznego Zamawiającego – brak dostępu do elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP, nie jest możliwe złożenie przez potencjalnych wykonawców ofert w niniejszym postępowaniu. Z tej przyczyny, Zamawiający przesunął termin składania i otwarcia ofert na 07.05.2021 r. w celu usunięcia awarii, jednak okazało się, że nie jest to możliwe w krótkim czasie, a Zamawiający musi wystąpić o ponowne nadanie uprawnień dostępowych do swojej elektronicznej skrzynki podawczej na portalu ePUAP. W związku z powyższym oraz mając na uwadze to, że w dalszym ciągu wykonawcy nie mogą złożyć ofert w niniejszym postępowaniu, zaistniała konieczność unieważnienia postępowania ze względu na obarczenie postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niemożności złożenia oferty z powodu wadliwego działania systemu informatycznego jest podstawą do tego, aby zamawiający unieważnił postępowanie. Brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza. Tym samym, w takiej sytuacji, co do zasady zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.Stanowisko powyższe potwierdza orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej w przykładowych wyrokach: KIO 2671/18 z dnia 14 stycznia 2019 r.; KIO 2603/19 z dn. 14 stycznia 2020 r.; KIO 268/19z dnia 4 marca 2019 r.W związku z tym, decyzja Zamawiającego o unieważnieniu niniejszego postępowania jest w pełni uzasadniona zarówno pod względem faktycznym, jak i prawnym.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.