Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w budynkach należących do Miasta Ostrów Mazowiecka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w budynkach należących do Miasta Ostrów Mazowiecka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-986a9e90-98e9-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016868/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie czystości w budynkach należących do miasta Ostrów Mazowiecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
amawiający zamierza udzielić zamówienia Ostrowskiej Spółdzielni Socjalnej w Ostrowi Mazowieckiej. Powiat Ostrowski i Miasto Ostrów Mazowiecka są podmiotami, o których mowa w art. 4 pkt 1 ustawy Pzp. Sprawują kontrolę nad Spółdzielnią, wywierają dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje Spółdzielni. W skład Walnego Zgromadzenia wchodzi Powiat Ostrowski i Miasto. W skład Zarządu wchodzą przedstawiciele Powiatu i Miasta. Cele i przedmiot działalności Spółdzielni wpisują się w realizację zadań Miasta i Powiatu. Z wiarygodnej prognozy handlowej przedłożonej przez Spółdzielnię wynika, iż ponad 90% działalności kontrolowanej Spółdzielni dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących nad nią kontrolę. W Spółdzielni nie ma udziału kapitału prywatnego. Zamawiający będzie pełnił nadzór nad wykonywanymi zadaniami. Zasadne jest zawarcie umowy na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-73c45e85-6671-11ed-abdb-a69c1593877c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 382219,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości w budynkach należących do Miasta Ostrów Mazowiecka.
2. W ramach umowy Wykonawca będzie realizował następujące zadania:
1) opróżnianie i mycie pojemników na śmieci;
2) wymiana worków na śmieci;
3) zamiatanie ręczne, odkurzanie i zmywanie podłóg;
4) odkurzanie wykładzin dywanowych;
5) wycieranie kurzu z blatów biurek, stołów i parapetów;
6) polerowanie blatów mebli, odkurzanie tapicerki meblowej;
7) czyszczenie gniazdek, włączników itp.;
8) czyszczenie oznakowania, kaloryferów, tablic, napisów itp.;
9) obustronne mycie okien metodą tradycyjną;
10) mycie glazury, drzwi, usuwanie kurzu z lodówek, szafek;
11) czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych;
12) czyszczenie luster;
13) utrzymanie w należytym stanie roślin, które są w budynku;
14) uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, kostek WC itp.;
15) usuwanie osadu i kamienia z urządzeń sanitarnych;
16) inne związane z utrzymaniem czystości w budynkach, uzgadniane na bieżąco pomiędzy Stronami.
3. Wykaz budynków do utrzymania czystości:
1) budynek Ratusza, ul. 3 Maja 66;
2) Stara Elektrownia, ul. 11 Listopada 7;
3) budynek Jatek, ul. Pocztowa 12;
4) budynek przy ul. Chopina 2B;
5) budynek przy ul. Partyzantów 7A;
6) budynek przy ul. 3 Maja 57;
7) inne budynki, uzgadniane na bieżąco pomiędzy Stronami.
4. Szczegółowy opis prac oraz prawa i obowiązki Wykonawcy określone są w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Pożądany termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2024 roku do 30 września 2024 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352597,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352597,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352597,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ostrowska Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385609955
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Warchalskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSTROWSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
OSTROWSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352597,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Zakup ciągnika dla Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowi Mazowieckiej"
- Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu gminy Ostrów Mazowiecka - etap XIII
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Usługa sprzątania w części A budynku RDLP w Toruniu
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.