Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014567/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00014567/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00016998/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041507 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w latach 2021-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158194743
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w latach 2021-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d66a66-800a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 417307,49 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w latach 2021-2024.4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 219271,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w latach 2021-2024.4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 198036 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141142,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551507,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141142,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Zuzmak i Partnerzy sp. p.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180535218
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 18
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141142,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516304,8
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Zuzmak i Partnerzy sp. p.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180535218
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 18
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2024-03-312021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa licencji na oprogramowanie dla Gminy Stalowa Wola
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Usługa hotelarska dla obozu sportowego dla uczennic klas SMS Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida w Stalowej Woli w dniach 20.08.2025-28.08.2025 r.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wykonanie usługi poligraficznej i introligatorskiej wraz z dostawą dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- "Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Modernizacja budynku przy ul. Grunwaldzkiej 22 z przeznaczeniem na siedzibę CZK jako ośrodka koordynacyjno-operacyjnego służb miasta Jawora i Powiatu Jaworskiego
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezp. w ram. proj. "Cyberbezpieczny Samorząd" w ram. zad. Wzmocn. syst. cyberbezp. w Gm. Szczeb.
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Niżańskim
- Świadczenie usług audytowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Rutki
- Opracowanie, wdrożenie, przegląd i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
więcej: Usługi analizy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.