Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460530/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00470217/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00476325/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu Szpitala i jego mienia – usługi portierskie, stróżowania i dozorowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektu Szpitala i jego mienia – usługi portierskie, stróżowania i dozorowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97715e3-6cab-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DK-1548-TP/110-2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200016,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona obiektu Szpitala i jego mienia - usługi portierskie, stróżowania i dozorowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341130-5 - Usługi stróżowania
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236390,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236390,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Sobczak - ul. Borowa 24C, 44-200 Rybnik, Grzegorz Szymura - ul. Ks. Pojdy 65, 44-213 Rybnik , Henryk Tarkowski - ul. Sztolniowa 28b/9, 44-251 Rybnik; Marian Wojdyła - ul. Piownik 9/7, 44-217 Rybnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 70051508154 - PESEL
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59097,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Marcin Sobczak, ul. Borowa 24C, 44-200 Rybnik - realizacja zamówienia w wymiarze 2160 godzin rocznie w ramach umowy zlecenia zawartej bezpośrednio z Zamawiającym na kwotę górnej granicy zobowiązania w wysokości 59097,60 zł (koszt 1 roboczogodziny wynosi 27,36 zł brutto)
2)Grzegorz Szymura, ul. Ks. Pojdy 65, 44-213 Rybnik - realizacja zamówienia w wymiarze 2160 godzin rocznie w ramach umowy zlecenia zawartej bezpośrednio z Zamawiającym na kwotę górnej granicy zobowiązania w wysokości 59097,60 zł (koszt 1 roboczogodziny wynosi 27,36 zł brutto)
3)Henryk Tarkowski, ul. Sztolniowa 28b/9, 44-251 Rybnik; realizacja zamówienia w wymiarze 2160 godzin rocznie w ramach umowy zlecenia zawartej bezpośrednio z Zamawiającym na kwotę górnej granicy zobowiązania w wysokości 59097,60 zł (koszt 1 roboczogodziny wynosi 27,36 zł brutto)
4)Marian Wojdyła ul. Piownik 9/7, 44-217 Rybnik - realizacja zamówienia w wymiarze 2160 godzin rocznie w ramach umowy zlecenia zawartej bezpośrednio z Zamawiającym na kwotę górnej granicy zobowiązania w wysokości 59097,60 zł. (koszt 1 roboczogodziny wynosi 27,36 zł brutto)
Łącznie w ramach realizacji zamówienia koszt realizacji usługi w wymiarze 8640 roboczogodzin rocznie wyniesie 236 390,40 zł
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Budowa dźwigu osobowego w Pawilonie Szpitalnym nr V
- Przeglądy, konserwacje i pomiary bezpieczeństwa elektrycznego wg wytycznych producenta Rezonansu Magnetycznego produkcji Siemens wraz z wyposażeniem na okres 36 miesięcy
- Obsługa eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowej
- Usługa udostępnienia serwera oraz systemu do zarządzania i obsługi finansowo-płacowej Centrum Usług Wspólnych w Rybniku oraz jednostek obsługiwanych
- Promocja Miasta Rybnik przez sport
- Dostawy wyrobów dla Centralnej Sterylizatorni
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.