eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT BUDYNKÓW GARAŻY NR 52, 125, 126, W TYM MYJNI W BUD. 52 W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKÓW GARAŻY NR 52, 125, 126, W TYM MYJNI
W BUD. 52 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKÓW GARAŻY NR 52, 125, 126, W TYM MYJNI
W BUD. 52 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d133efd-1790-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024913/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont garaży nr 52, 125, 126 w tym myjni w bud. 52

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183977/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 81/DIR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynków garaży nr 52, 125, 126, w tym myjni w bud. 52 w formule „zaprojektuj i wykonaj”
1) Lokalizacja.
Obiekty budowlane, objęte zamówieniem znajdują się na terenie Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie przy ul. Kaliskiego 2. Budynki nr 52, 125, 126 oraz place manewrowe są zlokalizowane we wschodniej części terenu WAT w całości na działce ewidencyjnej nr 10/5 z obrębu 6-08-11, przy ul. Kaliskiego 2 w Warszawie
2) Ogólny zakres
Zakres realizacji remontu i przebudowy obejmuje:
 Remont i przebudowa budynku nr 52 (pomieszczeń biurowych, pomieszczenia technicznego, elewacji, wyposażenie i dostosowanie obiektu do potrzeb technologicznych myjni wraz z jej wykonaniem) – przeznaczenie pomieszczenia: socjalne, biuro, garaż, myjnia;
 Remont i przebudowa budynku nr 125 – przeznaczenie: garaż;
 Remont i przebudowa budynku nr 126 – przeznaczenie: garaż;
 Przebudowa placów manewrowych, przyłączy, dróg – przeznaczenie: place manewrowe, komunikacja, ogrodzenia.
3) Zakres realizacji dokumentacji projektowo – kosztorysowej
a. Inwentaryzacja budowlana budynków oraz opracowanie opinii technicznej/ ekspertyzy w zakresie konstrukcji i elewacji budynków
b. Dla robót wymagających dokonania zgłoszenia do urzędu: szkice, rysunki, zagospodarowanie terenu lub dokumentacja wykonawcza
c. Pozostała dokumentacja:
- Kosztorysy ofertowe oddzielnie dla każdej branży;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), wielobranżowa;
- Opracowanie Informacji Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ);
- Zestawienie kosztów zadania.
d. Pozostałe decyzje i dokumenty:
- Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, jeśli będzie to wymagane;
- Uzyskanie nie wniesienia sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych
na zgłoszenie lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych dla zakresów ujętych w zadaniu;
- Ekspertyza zabezpieczenia p-poż. oraz uzgodnienie jej z Delegaturą Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej.- w przypadku konieczności uzyskania odstępstw od warunków techniczno – budowlanych;
- Aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego;
- Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcami ds. p-poż. i bhp;
- W przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem - uzyskanie uzgodnienia proponowanego rozwiązania projektowego z właściwym zarządcą uzbrojenia;
- W sytuacji konieczności zmiany zapotrzebowania na media wystąpienie
z upoważnienia inwestora o warunki techniczne do gestorów mediów;
- Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego;
- Opracowanie audytów i świadectw energetycznych dla budynków.
4) Warunki robót budowlanych do ujęcia w zakresie realizacji przedsięwzięcia
Roboty budowlane realizować zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo – kosztorysową, projektem budowlanym, zgodami, decyzjami, obowiązującymi przepisami, STWiOR.
5) Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów.
a. Przedsięwzięcie będzie zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska, nie wpłynie na pogorszenie warunków środowiska.
b. Obszar realizacji będzie zgodny z przepisami o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, po dokonaniu uzgodnień i uzyskaniu decyzji na wykonanie robót budowlanych.
c. Zakres realizacji nie narusza interesów osób trzecich.
d. Zakres realizacji nie podlega pod wpływ eksploatacji górniczej.
e. Przedsięwzięcie będzie realizowane w Warszawie, dzielnica Bemowo, obszar jest ujęty w studium zagospodarowania przestrzennego. Na terenie nie jest opracowany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Realizacja ma na celu dostosowanie do obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych oraz uzyskania zmiany przeznaczenia budynku nr 52. Przeznaczenie i funkcja terenu nie ulegną zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FK Grupa Inwestycyjna Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Kurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5272957915

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.