eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Wykonanie oświetlenia węzła przesiadkowego Strzelińskiej Komunikacji Publicznej



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041097 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia węzła przesiadkowego Strzelińskiej Komunikacji Publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 21 971

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia węzła przesiadkowego Strzelińskiej Komunikacji Publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea869754-a730-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001815/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie oświetlenia węzła przesiadkowego Strzelińskiej Komunikacji Publicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert,wymianainformacjiorazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym awykonawcą,zuwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznej. Przezśrodki komunikacji elektronicznej rozumie się środkikomunikacjielektronicznejzdefiniowane w ustawiez dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną(Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730). 2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę,oświadczenia, októrym mowa wart. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotuudostępniającegozasoby składa się, pod rygoremnieważności, w formieelektronicznej lub w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym bądźkwalifikowalnympodpisemelektronicznym. 3. W przedmiotowympostępowaniu Zamawiającydopuszczamożliwośćprzekazywania sobie przez strony postępowaniaoświadczeń, wniosków,zawiadomień orazinformacji:elektronicznie na adres e-mail:zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub zapośrednictwemPlatformyznajdującej się pod adresem:https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl wzakładce„Korespondencja”.4.Ogólne zasady korzystania zPlatformy,a) zgłoszenie do postępowaniawymagazalogowaniaWykonawcy do Systemu nasubdomenie:https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl,lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawcapo wybraniuopcji „Przystąp dopostępowania”zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostaniepowiadomiony omożliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakładakonto wykonująckroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawiahasło, następniepowtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie„zarejestruj się”. c) RejestracjaWykonawcy trwa maksymalnie do 2 dniroboczych. W związku z tymZamawiającyzalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego narejestrację w procesiezłożenia Oferty wpostacielektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniemzłożenia wnioskurejestracyjnegootrzymainformację, o możliwości przyspieszenia procedury założeniakonta, wówczasnależyskontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) PozałożeniukontaWykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane sąprzy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datęprzekazaniazaświadczeńorazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwemzakładki„Korespondencja”.5.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:5.1.dokumenty wformacie„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.2. dopuszcza siępodpisaniedokumentów wformacieinnym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.W związkuz tymWykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielnyplik zpodpisem.6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkości do100 MBwtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff,geotiff,png,svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css,xml,xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,XMLenc.RównocześnieZamawiającyrekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 7.Pozostałeinformacje zawartesą w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.wsprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych iwsprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO,informuję, że: -administratoremPani/Pana danych osobowychjest Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie,ul.Ząbkowicka11, 57-100Strzelin;- Kontakt zadministratorem bezpieczeństwainformacji wUrzędzieMiasta i Gminy wStrzelinie,ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lubpisemniena adressiedzibyadministratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędąnapodstawieart. 6ust. 1 lit. cRODO w celu wypełnienia obowiązku prawnegociążącegonaadministratorze,związanym zniniejszympostępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego;-odbiorcami Pani/Panadanychosobowych będąosoby lub podmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania woparciu o art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawozamówieńpublicznych (t.jDz. U. z 2019 r.poz. 2019 zezm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Panadaneosobowe będąprzechowywane,zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddniazakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia, ajeżeli czastrwania umowy przekracza 4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;a po tymczasie przezokreswymaganyprzepisami szczególnymi prawa, wszczególności ze względuna celearchiwalnezgodniezJRWA:dokumentacja zamówień publicznychposiada kategorięarchiwalną B5(okresprzechowywania 5lat)natomiast umowa zawartą w wynikupostępowania w trybiezamówieńpublicznychposiadakategorięarchiwalną B10 (okres przechowywania10 lat);- obowiązekpodaniaprzezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiemustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje niebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:−napodstawieart.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawieart.16RODOprawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art.18RODOprawożądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychzzastrzeżeniemprzypadków,októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:−wzwiązku zart. 17 ust. 3lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;−prawo doprzenoszenia danychosobowych,o którymmowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowychjest art. 6 ust.1 lit. cRODO. -przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczegonaniezgodnezRODOprzetwarzanie Pani/Panu danych osobowychprzezadministratora.Organemwłaściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony DanychOsobowych,ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę linii n/n oświetlenia węzła przesiadkowego Strzelińskiej Komunikacji Publicznej poprzez:- przebudowę istniejącej szafki sterowniczej zlokalizowanej na terenie działki nr 43/12 AM-10, obręb Strzelin; - wykonanie odcinka linii kablowej n/n oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x25 mm2 do istniejącego na dz. nr 43/20 AM-10 (przy dz. nr 43/10) słupa oświetlenia drogowego, który wraz z następnymi dwoma istniejącymi słupami zlokalizowanymi na dz. nr 43/20 AM-10 (przy granicy z dz. nr 43/22) należy wymienić na nowe typu SAL 80;- wykonanie odcinka linii kablowej n/n oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x25 mm2 od istniejącego na dz. nr 13 AM-15 słupa parkowego oświetlenia terenu do istniejącego na dz. nr 14/2 AM-15 (przy granicy z dz. nr 14/1 AM-15) słupa oświetleniowego, który należy wcześniej wymienić na nowy typu SAL 80. Odcinek tego kabla na całej długości pomiędzy słupami chronić rurą SRS Ø75; - wykonanie odcinka linii kablowej n/n oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x25 mm2 od istniejącego na dz. nr 13 AM-15 (przy granicy z dz. nr 12/7 AM-15) słupa oświetlenia terenu, który należy wcześniej wymienić na nowy typu SAL 80, do istniejącego na dz. nr 12/7 AM-15 słupa oświetleniowego, który należy również wymienić wcześniej na nowy, ale typu SAL 4. Odcinek tego kabla pod działką nr 12/7 AM-15 chronić rurą SRS Ø75; - układanie uziomów; - montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z fundamentami o wysokości 4 m i 8 m wraz z montażem opraw z układem zasilającym;- badania i pomiary oraz obsługa geodezyjna i dokumentacja powykonawcza.Łączna długość projektowanego kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi Lk = 226 m Parametry charakterystyczne: - słupy o wysokości 8 m wraz z wysięgnikiem typu SAL 80 w kolorze „oliwka” – 6 szt. - słupy o wysokości 4 m typu SAL 4 w kolorze „oliwka” – 1 szt. - oprawy oświetleniowe o mocy 40W wraz z układem zasilającym – 1 szt. - oprawy oświetleniowe o mocy 65W 24 LED wraz z układem zasilającym – 7 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będziesiękierowałnastępującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) -40punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości=wartośćpunktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub przebudowie linii oświetlenia drogowego lub parkowego o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11)2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik robót elektrycznych - minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładaniaofertoświadczeniaobraku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiemnr3 doSWZ. 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw dowykluczeniawpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymaganeprzezZamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę,któregoofertazostała najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dnioddnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzieńzłożenia.4.Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczeniewykonawcy, wzakresie art.108 ust. 1pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz.1076 i 1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek odopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupykapitałowej wraz z dokumentamilub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu niezależnie od innegowykonawcynależącego do tej samej grupykapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodniezzałącznikiemnr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzającespełnianie warunków udziału wpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowozastępująwymagane przez Zamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dniod dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzieńzłożenia. 4.Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) wykaz robótbudowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jestkrótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejscawykonania orazpodmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających,czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o którychmowa, sąreferencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tychdokumentów - inneodpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. Wprzypadku składania oferty wspólnejwykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólnew/woświadczenie. 2) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, wszczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotamibudowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia iwykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanychprzeznieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –zgodnie zzałącznikiem nr6do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składającyofertę wspólną składająjednowspólne w/w oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniuzpostępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuWykonawcazobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: a) tabelę zbiorczą ceny ryczałtowej –zgodnie zzałącznikiem nr 1A do SIWZ; b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, oile ofertęskłada pełnomocnik; c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wpostępowaniuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofertskładanychprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżelidotyczy);d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie zzałącznikiem nr 10 doSWZ (jeżeli dotyczy); e) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brakpodstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunkówudziału wpostępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 2.Pełnomocnikpozostaje wkontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiającykierujeinformacje, korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lubwięcejWykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinnabyćsporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:-dokumenty,dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składakażdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólnetakie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotoweskłada pełnomocnikWykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertęwspólną. 4. Przedpodpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcyskładający ofertęwspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowękonsorcjum, zawierającą, conajmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięciagospodarczegoobejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określeniezakresudziałania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie możebyć krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakościirękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówieniawarunki udziału wpostępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniaćłączniewszyscyWykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 20.2.4 ppkt 1) SWZwinienspełniać co najmniej jedenz tych Wykonawców. 6. W odniesieniu do warunkówdotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnieubiegających sięo udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców,którzy wykonająroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wprzypadku, o którym mowaw pkt 20.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia wformularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają oświadczeniena podstawieart. 117 ust.4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególniWykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzeniaokreślonowprojektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka, dźwig, podnośnik koszowy, samochód ciężarowy z 1 lub 2-osiową rozsuwaną przyczepą z obrotnicą do przewozu dłużnic. b) czynności związane z wykonaniem oświetlenia; c) czynności związane z pracami wykończeniowymi.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.