Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00580485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00021663/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00028746/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00258393/01 - Wynik z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 126344266
1.4.8.) Numer faksu: 126335294
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041073
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00580485
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek o wartości co najmniej 100 tysięcy zł każda.
Zamawiający jako dostawę rozumie również sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy”.
Zamawiający zmienia w tym zakresie ogłoszenie o zamówieniu. W sekcji V pkt. 5.4) ppkt. 2 otrzymuje brzmienie jw.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Powyższy wykaz należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
Po zmianie:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Powyższy wykaz należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-18 09:00
Po zmianie:
2024-01-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-18 09:15
Po zmianie:
2024-01-23 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-02-16
Po zmianie:
2024-02-21
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont izolacji przeciwwodnej pawilonu D-17 AGH w Krakowie - etap I - KC-DE-zp.272-593/25
- Dostawy kamer wewnętrznych wraz z rejestratorami i ich wymiana w miejsce uszkodzonych w budynkach: WFAIIS, MCB oraz dostawa 12 szt. kamer wewnętrznych i ich montaż w budynku WBBIB.
- Dostawa filamentów do drukarki 3D - KC-DE-zp.272-581/25
- Dostawa wyposażenia skoczka i wyposażenia wysokościowo - ratowniczego
- Remont pomieszczeń administracji w budynku DS-2 (21-2) Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją w ramach realizacji projektu Budżetu Obywatelskiego pn.: "Skwerek przy Młynówce", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywny zakup i dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA INFORMATYCZNEGO POWSZECHNEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNO - TECHNICZNYCH I WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH.
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- SUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.