eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 43 12 312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12ceec61-5e53-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318168/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.49.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 344520,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego: /1. Pojemniki na odpady medyczne z polietylenu, szt. 2 000; /2.Pojemniki histopatologiczne z polipropylenu, szt. 3 000; /3.Pojemniki histopatologiczne z polipropylenu, szt. 1 000; /4.Pojemniki histopatologiczne z polipropylenu, szt.200; /5.Pojemnik na mocz z nakrętką, op. 300; /6.Pojemnik z PS histopatologiczne, op. 200; /7.Pojemniki z kranem spustowym, szt. 8; /8.Pojemniki z kranem spustowym, szt. 4; /9.Probówki PP, op. 20; /10.Probówki okrągło denne z PS, szt. 1 500; /11. Korki do probówek, szt. 1 500; /12.Końcówki 1000 µl z filtrem, op. 350; /13.Końcówki 0,5-10 µl z filtrem, op. 350; /14.Końcówki 10-100 µl z filtrem, op. 350; /15.Końcówki 10-200 µl z filtrem, op. 350; /16.Końcówka 5000 µl, op. 12; /17.Worki foliowe, szt. 2 000; /18.Torebki foliowe, szt. 30 000; /19.Torebki foliowe, szt. 30 000; /20.Torebki foliowe, szt. 30 000; /21.Torebki foliowe, szt. 30 000; /22.Worki foliowe, szt.2 000; /23.Probówka PS, szt. 5 000; /24.Końcówki, op. 30; /25.Końcówki, op. 10; /26.Końcówki, op. 30; /27.Probówka, op. 100; /28.Korek do probówki, op. 100; /29. Płytka Petriego, op. 10; /30.Końcówki, op. 4; /31.Pipeta nastawna jednokanałowa, szt. 10; /32.Pipeta nastawna jednokanałowa, szt. 10; /33.Pipeta nastawna jednokanałowa, szt.10;/34.Fartuch foliowy jednorazowy, op.1 000; /35.Ezy polisterynowe z oczkiem, op. 30; /36.Ezy polisterynowe z oczkiem, op. 30; /37.Statyw na probówki, szt. 8; /38.Statyw na probówki wirówkowe, szt. 8; /39.Płytka Petriego, op. 4; /40. Probówki okrągło denne, op. 20; /41.Mikrokońcówki, op. 4; /42.Szkiełka mikroskopowe, op. 100; /43.Sitka do komórek, szt. 2000; /44.Zlewka porcelanowa z uchem, szt.8; /45.Zlewka porcelanowa z uchem, szt. 8; /46.Zlewka porcelanowa z uchem, szt. 8; /47.Płytka Petriego, szt. 1500; /48. Płytka Petriego, szt. 2 500; /49.Probówki poj. 4 ml, op. 10; /50.Probówki poj. 10 ml, op. 10; /51.Czasomierz/stoper laboratoryjny, szt. 10; /52.Statyw obrotowy, szt. 2; /53.Pudełko z tworzywa ABS, szt. 2; /54.Pudełko z tworzywa ABS, szt. 1; /55.Statyw na 40 probówek, szt. 4; /56. Statyw na 10 probówek, szt. 2; /57.Statyw na 10 probówek, szt. 4; /58. Penseta z metalu, szt. 4; /59.Penseta z metalu, szt. 3; /60.Penseta z metalu, szt. 2; /61.Pojemniki do dobowej zbiórki moczu, szt. 4 000; /62.Butelki z PP, szt. 20; /63.Butelki z PP, szt. 5; /64.Probówki wirówkowe szklane, szt. 200; /65. Probówki wirówkowe szklane, szt. 200; /66.Probówki okrągło denne, szt. 200; /67. Kulki szklane, kg 2; /68.Kolby stożkowe, szt. 50; /69.Cylindry szklane poj. 100 ml, szt. 5; /70.Cylindry szklane poj. 25 ml, szt. 5; /71.Cylindry szklane poj. 50 ml, szt. 50; /72.Koperty ochronne, szt. 460; /73. Lejki szklane, szt. 5; /74. Pudełka do przechowywania preparatów, szt. 260; /75.Kolby kuliste płaskodenne, szt. 20; /76.Probówki wirówkowe, op. 50; /77.Probówki wirówkowe, op. 50; /78.Probówki do PCR, op. 20; /79.Koperty bezpieczne typu SafeBag lub równoważne, szt. 500; /80. Pojemniki na odczynniki do pipet automatycznych, szt.10; /81.Torebki służące do transportu próbek, szt. 500; /82. Pojemnik na lód, szt.3; /83.Obrotowy (karuzelowy) statyw na pipety, szt. 3; /84.Statyw na probówki, szt. 20; /85.Statyw na probówki, szt. 10; /86.Elementy mieszające w polewie teflonowej, szt. 3; /87.Elementy mieszające w polewie teflonowej, szt.3; /88.Elementy mieszające w polewie teflonowej, szt. 3; /89.Elementy mieszające w polewie teflonowej, szt.3; /90.Pojemnik do transportu materiałów biologicznych, szt.3; /91.Końcówki do pipet, op. 30; /92.Końcówki do pipet, op. 30; /93.Końcówki do pipet, op. 30; /94.Końcówki do pipet, op. 30; /95. Probówki CryoPure, op. 60; /96.Mikroprobówka PP, op. 250.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396070,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396070,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396070,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQUIMED Hołda, Lenk, Trembecki Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350526410

7.3.3) Ulica: ul. Prądnicka 46

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-202

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396070,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.