eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecŚwiadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek pocztowych dla Urzędu Miasta Zgorzelec



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek pocztowych dla Urzędu Miasta Zgorzelec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek pocztowych dla Urzędu Miasta Zgorzelec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb8a793c-5e58-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004965/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi pocztowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318624/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 387000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pocztowych w
zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
Nr postępowania WZP.271.1.28.2021
krajowych i zagranicznych, rejestrowanych i nierejestrowanych oraz
dostarczenie i odbiór przesyłek do i z siedziby Zamawiającego i ich
ewentualne zwroty i reklamacje, a w szczególności:
1) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych
nierejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych – krajowych i
zagranicznych,
2) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych
nierejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych za zwrotnym
potwierdzeniem odbioru – krajowych i zagranicznych,
3) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie paczek pocztowych
– priorytetowych i ekonomicznych za zwrotnym potwierdzeniem
odbioru – krajowych i zagranicznych,
4) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek
zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia,
5) Odbiór przesyłek objętych umową z miejsca i w godzinach
wskazanych przez Zamawiającego,
6) Inne konieczne usługi gwarantujące prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia.
2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek
pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje w obrocie
krajowym i zagranicznym, Wykonawca musi realizować zgodnie z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności:
1) Międzynarodowe przepisy pocztowe wiążące Rzeczpospolitą
Polską, umowy międzynarodowe dotyczące świadczenia usług
pocztowych oraz wiążące regulaminy Światowego Związku
Pocztowego,
2) Ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,
3) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
4) Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania
cywilnego,
5) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego,
6) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26
listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej,
7) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29
kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług
powszechnych przez operatora wyznaczonego,
8) Inne akty prawne odnoszące się do nadania przesyłek ze skutkiem
zachowania terminu lub wniesienia pisma do sądu/ organu
administracji publicznej.
3. Zamawiający zastrzega konieczność uwzględniania terminów
wynikających odpowiednio z przepisów art. 57 § 5 pkt 2 ustawy z
Nr postępowania WZP.271.1.28.2021
dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
oraz art. 12 § 6 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja
podatkowa.
4. Szczegółowy zakres usług do wykonania wraz z szacunkową ich
ilością w okresie obowiązywania umowy, został zawarty w Załączniku
nr 3 do projektu umowy.
5. Wymiary przesyłek listowych wynoszą:
1) Format S – minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być
mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum: żaden z wymiarów nie
może przekroczyć: wysokość 20 mm, długości 230 mm, szerokości
160 mm,
2) Format M – minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być
mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum: żaden z wymiarów nie
może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 325 mm,
szerokości 230 mm,
3) Format L – minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być
mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum: suma długości, szerokości
i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów
(długości) nie może przekroczyć 600 mm.
6. Wymiary paczek pocztowych:
1) Gabaryt A – minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być
mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum: żaden z wymiarów nie
może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm,
wysokości 300 mm,
2) Gabaryt B – minimum: jeśli coc jeden z wymiarów przekracza
długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm,
maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w
innym kierunku niż długość – 3000 mm, przy czym największy
wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
7. Wszystkie wymiary przesyłek pocztowych i paczek przyjmuje się z
tolerancja +/- 2 mm.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do doręczenia przesyłek pocztowych
z zachowaniem wskaźników czasu przebiegu przesyłek pocztowych
określonych w Załączniku nr 5 do projektu umowy. Czas przebiegu
przesyłek pocztowych określony został jako D+n, gdzie: „D” oznacza
dzień nadania, a „n” oznacza liczbę dni roboczych przewidzianą na
doręczenie.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek pocztowych z
siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miasta Zgorzelec przy ul.
Nr postępowania WZP.271.1.28.2021
Strona 9 z 73
Domańskiego 7, pięć razy w tygodniu w dni robocze tj. od
poniedziałku do piątku w godz. od 10.30 do 11.30.
W przypadku, gdy na dzień tygodnia przypadnie dzień ustawowo
wolny od pracy lub święto, usługa będzie świadczona w najbliższy
następny dzień roboczy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o
dodatkowych dniach wolnych od pracy – innych niż ustawowo wolne
od pracy lub święta, co najmniej 2 dni przed planowaną datą odbioru
przesyłek pocztowych.
10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił możliwość stałego
elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych krajowych i
zagranicznych przez stronę internetową. Możliwość elektronicznego
monitorowania przesyłek rejestrowanych stanowi pozacenowe
kryterium oceny ofert, w ramach którego Wykonawca może otrzymać
dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale
XVIII SWZ.
11. Zamawiającemu z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przysługuje prawo
reklamacji oraz odszkodowanie na zasadach określony ch w projekcie
umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. 12. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający, przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości brutto: 476.010,00 PLN.

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj.
13 stycznia br. do godz. 09:00, wpłynęła wyłącznie 1 oferta złożona przez Pocztę Polską Spółkę Akcyjną, z siedzibą w Warszawie przy
ul. Rodziny Hiszpańskich 8, z szacunkową łączną wartością brutto
w wysokości: 703.332,40 PLN, która przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o kwotę 227.322,40 zł.

Zamawiający po analizie swoich możliwości finansowych stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny ww. oferty.

Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający podjął decyzję
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703332,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703332,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.