eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świlcza › Remonty bieżące nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040814 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty bieżące nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świlcza

1.5.2.) Miejscowość: Świlcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8670135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty bieżące nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2f42e0-a68c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003142/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie ofert (w tympełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty składające sięna ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertę należy złożyć w sposób przewidziany w sekcjiIII.3.6. ogłoszenia. Ofertę wraz z załącznikami należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2ogłoszenia) 2. Sposóbkomunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) w postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególnościskładanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych orazprzekazywanie informacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się elektronicznie zapośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez Platformę,dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty(w tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumentyskładające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować (zalogować) się na Platformiei postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) Zamawiający informuje, że instrukcjekorzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienietreści SWZ, składania ofert, wielkości przesyłanych plików, odbierania dokumentów elektronicznych,zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przyużyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej podadresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertę sporządza się, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4) w celu złożenia oferty należyzarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi udostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) jeżeli dokumentyelektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacjestanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania wpoufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz zjednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;6) do ofertynależy dołączyć dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum(ZIP);7) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert;8) Wykonawca po upływieterminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;9) danepostępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań pod adresem:https://platformazakupowa.pl ze strony głównej z zakładki Postępowania lub pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikając opcję Postępowania.2. Sposób komunikowaniasię Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1) w postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanieoświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz przekazywanieinformacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem pocztyelektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub numeremreferencyjnym nadanym przez zamawiającego;3) adres poczty elektronicznej do komunikacjiWykonawców z Zamawiającym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datę przekazania oświadczeń,wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz informacji (innych niż wskazanychw ust. 1) przyjmuje się datę ich przekazania na platformie -https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wpłynięcia na ww. adres poczty elektronicznej;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:􀀁􀀁 administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Gmina Świlcza, 36-072 Świlcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17 8670157, email:ug.swilcza@intertele,pl;􀀁􀀁 inspektorem ochrony danych osobowych u zamawiającego jak wyżejjest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – biuro@mpls.com.pl;􀀁􀀁 Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remonty bieżące nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r.”, numer referencyjny: RGI.271.10.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;􀀁􀀁odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;􀀁􀀁 Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;􀀁􀀁 w odniesieniudo Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;􀀁􀀁 wprzypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, zuprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osobywystępującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwylub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;􀀁􀀁 Zamawiający udostępnia daneosobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochronyprawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie;􀀁􀀁 przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniePani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jestUrząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 ogłoszenia: * Wyjaśnienie:W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyjaśnienie: Skorzystanie przezosobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowaw art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym zustawą.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia dosprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszaćintegralności protokołu postępowania oraz jego załączników; *** Wyjaśnienie: Prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi naważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. W postępowaniuo udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty bieżące nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. w zakresie wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi, mineralno-asfaltowa, grysowo-żwirowa zamknięta – 275 t.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określono w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy nr rachunku 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania RGI.271.10.2021”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Świlcza.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie wformie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, podrygorem nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 455p.z.p. oraz art. 3 umowy.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartejumowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wprzypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane:a) warunkamiatmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób isprawdzeń,dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzeniawydarzenia które będą miały wpływ na termin realizacji umowy;b) zmianami będącyminastępstwem działania organów administracji, w szczególności:– przekroczeniem zakreślonychprzez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,–odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,– zmianąprzepisów powodujących uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucają lubpowodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; c) natrafieniem przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane lubniewypały.niewybuchy. wykopalisk i archeologiczne;d) klęskami żywiołowymi;e) odmiennymi odprzyjętych w dokumentacji technicznej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu, kurzawka,głazy narzutowe itp.) skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowyprzy dotychczasowych założeniach technologicznych;f) odmiennymi od przyjętych wdokumentacji technicznej warunkami terenowymi, w szczególności istnieniem podziemnych sieciinstalacji,urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (fundamenty. ścianyszczelne itp.)skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przydotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;g) odmiennym, od przyjętychw dokumentacji technicznej, stanem istniejącym remontowanej / przebudowywanej konstrukcji -możliwym do stwierdzeń a dopiero po odkopaniu / odsłonięciu, a skutkującym korektami wprojekcie.2) zmian osobowych;3) materiałów. parametrów technicznych. technologii wykonaniarobót budowlanych,sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy;4) pozostałych zmian:a)zmiana obowiązującej stawki VAT; dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowyuwzględniającego zmianę wartości wynagrodzenia umowy z tego tytułu;b) ....5) realizacjidodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały sięniezbędne do jego wykonania ...Informacje dotyczące zakresu i rodzaju zmian umowy orazwarunki ich wprowadzenia zostały określone w §21 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do sekcji III.3.6. ogłoszenia: 5)dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę poprzez Platformę, dostępną podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub poczty elektronicznej, nawskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi byćzgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415);Dodatkowe informacje:1.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiający możezawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowymzłożono tylko jedną ofertę.3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców.4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownegobadania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybraćnajkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.