eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wilczaRemonty bie¿±ce nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie ¦wilcza w 2021 r.



Og³oszenie z dnia 2021-04-26


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00040814 z dnia 2021-04-26

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty bie¿±ce nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie ¦wilcza w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wilcza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8670135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty bie¿±ce nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie ¦wilcza w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ea2f42e0-a68c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00040814

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003142/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa i modernizacja dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w tympe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty sk³adaj±ce siêna ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób przewidziany w sekcjiIII.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2og³oszenia) 2. Sposóbkomunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶cisk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych orazprzekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie zapo¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez Platformê,dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty(w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumentysk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformiei postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcjekorzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienietre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci przesy³anych plików, odbierania dokumentów elektronicznych,zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przyu¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej podadresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê sporz±dza siê, pod rygoremniewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4) w celu z³o¿enia oferty nale¿yzarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi udostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli dokumentyelektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacjestanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania wpoufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz zjednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”;6) do ofertynale¿y do³±czyæ dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum(ZIP);7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert;8) Wykonawca po up³ywieterminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty;9) danepostêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod adresem:https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób komunikowaniasiê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanieo¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz przekazywanieinformacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem pocztyelektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszympostêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub numeremreferencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do komunikacjiWykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datê przekazania o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿ wskazanychw ust. 1) przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie -https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na ww. adres poczty elektronicznej;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:􀀁􀀁 administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Gmina ¦wilcza, 36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17 8670157, email:ug.swilcza@intertele,pl;􀀁􀀁 inspektorem ochrony danych osobowych u zamawiaj±cego jak wy¿ejjest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – biuro@mpls.com.pl;􀀁􀀁 Pani/Panadane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanymz postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remonty bie¿±ce nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie ¦wilcza w 2021 r.”, numer referencyjny: RGI.271.10.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;􀀁􀀁odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostaniedokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;􀀁􀀁 Pani/Panadane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;􀀁􀀁 obowi±zek podania przez Pani±/Panadanych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonymw przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;􀀁􀀁 w odniesieniudo Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisyRODO;􀀁􀀁 nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;􀀁􀀁 wprzypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, zuprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osobywystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwylub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;􀀁􀀁 Zamawiaj±cy udostêpnia daneosobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochronyprawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie;􀀁􀀁 przys³ugujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniePani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jestUrz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie:W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±,wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podanianazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie: Skorzystanie przezosobê,której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowaw art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia anizmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym zustaw±.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia dosprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæintegralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; *** Wyja¶nienie: Prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi nawa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. W postêpowaniuo udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty bie¿±ce nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie ¦wilcza w 2021 r. w zakresie wykonania remontów cz±stkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi, mineralno-asfaltowa, grysowo-¿wirowa zamkniêta – 275 t.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Okre¶lono w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Banku Spó³dzielczego w G³ogowie M³p. Oddzia³ w ¦wilczy nr rachunku 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 z dopiskiem: „Wadium - nr postêpowania RGI.271.10.2021”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p. 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina ¦wilcza.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± byæ dokonywane jedynie wformie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, podrygorem niewa¿no¶ci.2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunkudo tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem art. 455p.z.p. oraz art. 3 umowy.3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartejumowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wprzypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, w zakresie:1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane:a) warunkamiatmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób isprawdzeñ,dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnêtrzne i niemo¿liwe do przewidzeniawydarzenia które bêd± mia³y wp³yw na termin realizacji umowy;b) zmianami bêd±cyminastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci:– przekroczeniem zakre¶lonychprzez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.,–odmow± wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ,– zmian±przepisów powoduj±cych uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucaj± lubpowoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia; c) natrafieniem przez Wykonawcê na urz±dzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane lubniewypa³y.niewybuchy. wykopalisk i archeologiczne;d) klêskami ¿ywio³owymi;e) odmiennymi odprzyjêtych w dokumentacji technicznej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu, kurzawka,g³azy narzutowe itp.) skutkuj±cymi niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowyprzy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych;f) odmiennymi od przyjêtych wdokumentacji technicznej warunkami terenowymi, w szczególno¶ci istnieniem podziemnych sieciinstalacji,urz±dzeñ, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (fundamenty. ¶cianyszczelne itp.)skutkuj±cymi niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przydotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;g) odmiennym, od przyjêtychw dokumentacji technicznej, stanem istniej±cym remontowanej / przebudowywanej konstrukcji -mo¿liwym do stwierdzeñ a dopiero po odkopaniu / ods³oniêciu, a skutkuj±cym korektami wprojekcie.2) zmian osobowych;3) materia³ów. parametrów technicznych. technologii wykonaniarobót budowlanych,sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy;4) pozosta³ych zmian:a)zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sporz±dzenia aneksu do umowyuwzglêdniaj±cego zmianê warto¶ci wynagrodzenia umowy z tego tytu³u;b) ....5) realizacjidodatkowych robót budowlanych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siêniezbêdne do jego wykonania ...Informacje dotycz±ce zakresu i rodzaju zmian umowy orazwarunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w §21 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 8do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do sekcji III.3.6. og³oszenia: 5)dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê poprzez Platformê, dostêpn± podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub poczty elektronicznej, nawskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæzgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415);Dodatkowe informacje:1.Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiaj±cy mo¿ezawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa wust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowymz³o¿ono tylko jedn± ofertê.3. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnieubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tychWykonawców.4. Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganegozabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownegobadania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraænajkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
2021-04-26 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.