Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015369/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040811 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483620876
1.5.8.) Numer faksu: 483620289
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4218461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f2d3cc-6d0f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.41 Materiały eksploatacyjne do drukarek nie ujętych w umowie ramowej (WT)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.20.2021.EF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36944,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek - zgodnie z n/w parametrami.Drukarki atramentowe: 1. Tusz HP Photosmart C4180/ D5160 (343 kolor) 1 szt. • Wydajność min. 260 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 2. Tusz HP Photosmart C4180/ D5160 (337 czarny) 1 szt. • Wydajność min. 400 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy Drukarki laserowe: 3. Toner do drukarki Lexmark B2442dw 5 szt. • Wydajność min. 10 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 4. Toner do drukarki Lexmark MS617dn 40 szt. • Wydajność min. 3 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 5. Toner Samsung ML 3710ND 20 szt. • Wydajność min. 10 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 6. Toner Lexmark E 260 10 szt. • Wydajność min. 3 500 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 7. Toner Oki B431D 5 szt. • Wydajność min. 10 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 8. Bęben Oki B431D, B432, B412 15 szt. • Wydajność min. 25 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 9. Bęben Lexmark MS310D/MS510DN 20 szt. • Wydajność min. 60 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 10. Toner HP LaserJet Professional M1536dnf MFP 2 szt. • Wydajność min. 2 100 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 11. Toner Lexmark MS510DN 20 szt. • Wydajność min. 20 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 12. Toner Oki B432dn, B412dn 20 szt. • Wydajność min. 7 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 13. Toner Lexmark MX511 10 szt. • Wydajność min. 10 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 14. Bęben Lexmark MX511 5 szt. • Wydajność min. 60 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 15. Toner do drukarki Lexmark MB2546adwe 40 szt. • Wydajność min. 6 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy 16. Bęben do drukarki Lexmark MB2546adwe 5 szt. • Wydajność min. 60 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu• Gwarancja min. 12 miesięcy Zamawiający w poszczególnych pozycjach wskazał nazwę i model drukarki, dla której dokonywany jest zakup materiału eksploatacyjnego. Wskazane znaki towarowe służą jedynie celom identyfikacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38640,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55174
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38640,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jacek Kania wspólnik spółki cywilnej Globo Group S. C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Kania wspólnik spółki cywilnej Globo Group S. C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591436572
7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 5
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-565
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KANIA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ GLOBO GROUP
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KANIA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ GLOBO GROUP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38640,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-222021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.