eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › "MODERNIZACJA BUDYNKU DOMU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI TURSKO GMINA CIĘŻKOWICE"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA BUDYNKU DOMU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI TURSKO GMINA CIĘŻKOWICE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146285840

1.5.8.) Numer faksu: +48146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA BUDYNKU DOMU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI TURSKO GMINA CIĘŻKOWICE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b9799f-33fb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040594/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zagospodarowanie wsi Tursko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.77.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na modernizacji budynku Domu Wiejskiego w miejscowości Tursko Gmina Ciężkowice w zakres których wchodzą między innymi:
Przyłącza wody i kanalizacji:
1) budowa przyłączy wody i kanalizacji,
2) montaż konsoli z armaturą i wodomierzem.

Izolacja ścian budynku:
1) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych,
2) odbudowa ściany oporowej,
3) budowa opaski wokół budynku,
4) odbudowa schodów przed budynkiem,
5) wymiana drenażu opaskowego ze studniami rewizyjnymi i studnią chłonną,
6) wymiana rynien spustowych z rurociągiem odprowadzającym do studni chłonnej,
7) instalacja odgromowa - wymiana bednarki.
Wymiana pokrycia dachowego:
1) rozbiórka pokrycia z płyt azbestowych,
2) roboty rozbiórkowe,
3) wykonanie ołacenia dachu,
4) wymiana elementów konstrukcji dachu,
5) wzmocnienie konstrukcji dachu,
6) montaż folii paroizolacyjnej i wiatroizolacyjnej,
7) pokrycie dachu blachą stalową powlekaną,
8) montaż podbitki z blachy stalowej trapezowe T7 powlekanej,
9) montaż rynien dachowych,
10) montaż płotków śniegowych,
11) obróbki blacharskie kominów,
12) izolacja cieplna poddasza (warstwa z płyt styropianowych, wylewka),
13) wymiana stojaka przyłącza.
Wykonanie instalacji wewnętrznej CO z montażem kotła gazowego:
1) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej
2) dostawa i montaż kotła gazowego jednofunkcyjnego z systemem odprowadzania spalin i skroplin,
3) próby ciśnieniowe i szczelności,
4) dostosowanie kotłowni do obowiązujących norm i przepisów tj. do wymaganej wysokości 2,2m –pogłębienie poprzez obniżenie istniejącej posadzki oraz:
- wykonanie nowej posadzki (warstwy podkładowe 10 cm) - 14,1 m2,
- izolacja przeciwwilgociowa z folii - 14,1 m2,
- izolacja cieplna (styropian 10 cm) - 14,1 m2
- posadzka - warstwy wyrównawcze 6 cm - 14,1 m2
- posadzka z płytek gresowych - 14,1 m2
5) szpachlowanie i dwukrotne malowanie pomieszczeń kotłowni (ściany 33,88 m2, sufit 14,1 m2)
6) wymiana drzwi wejściowych do kotłowni na nowe stalowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199747,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331546,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199747,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAZBUD Michalik Kazimierz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381378614

7.3.3) Ulica: Cieniawa 228

7.3.4) Miejscowość: Ptaszkowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-333

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199747,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.