Ogłoszenie z dnia 2022-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323764/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00329170/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE USŁUGI DRUKU WRAZ Z DOSTAWĄ
DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.labudzka@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE USŁUGI DRUKU WRAZ Z DOSTAWĄDLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25b511db-61ae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00089319/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Realizacja zamówień na usługi drukarskie przez jednostki Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323764/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/132/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119925 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I.1. Kserokopie kolorowe,
2. Kserokopie czarno-białe,
3. wydruki laserowe kolorowe,
4. wydruki laserowe czarno-białe,
5. wydruki wielkoformatowe kolorowe,
6. wydruki wielkoformatowe czarno-białe,
7. kserokopie wielkoformatowe kolorowe,
8. kserokopie wielkoformatowe czarno-białe,
9. skanowanie,
10. oprawy,
11. laminowanie dokumentów,
12. składanie dokumentów,
13. druk plakatów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 24600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II.1. ulotki,
2. zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III.1. notatniki,
2. teczki,
3. obwoluty miękkie z logo UM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 8610 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV.1. nadruki na kopertach,
2. papier firmowy,
3. plakaty A3 i A4,
4. naklejki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 6765 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet V.1. wizytówki,
2. identyfikatory,
3. certyfikaty, podziękowania, dyplomy,
4. świadectwa ukończenia studiów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 7380 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VI1. foldery, broszury, programy (rodzaj druku: druk cyfrowy/druk offsetowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 23370 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VII:1. obwoluty/okładki twarde z napisem/logo UM
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12300 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VIIIdyplomy na papierze wartościowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji książkowych/albumów w oprawie twardej dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 5 części"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Druk folderu serowarskiego
- Druk niestandardowych materiałów poligraficznych i promocyjnych na zewnątrz: okładki, teczki, informatory, foldery, broszury itp.
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.