Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323764/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00329170/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE USŁUGI DRUKU WRAZ Z DOSTAWĄ
DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.labudzka@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE USŁUGI DRUKU WRAZ Z DOSTAWĄDLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25b511db-61ae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00089319/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Realizacja zamówień na usługi drukarskie przez jednostki Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323764/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/132/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119925 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I.1. Kserokopie kolorowe,
2. Kserokopie czarno-białe,
3. wydruki laserowe kolorowe,
4. wydruki laserowe czarno-białe,
5. wydruki wielkoformatowe kolorowe,
6. wydruki wielkoformatowe czarno-białe,
7. kserokopie wielkoformatowe kolorowe,
8. kserokopie wielkoformatowe czarno-białe,
9. skanowanie,
10. oprawy,
11. laminowanie dokumentów,
12. składanie dokumentów,
13. druk plakatów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 24600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II.1. ulotki,
2. zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III.1. notatniki,
2. teczki,
3. obwoluty miękkie z logo UM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 8610 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV.1. nadruki na kopertach,
2. papier firmowy,
3. plakaty A3 i A4,
4. naklejki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 6765 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet V.1. wizytówki,
2. identyfikatory,
3. certyfikaty, podziękowania, dyplomy,
4. świadectwa ukończenia studiów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 7380 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VI1. foldery, broszury, programy (rodzaj druku: druk cyfrowy/druk offsetowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 23370 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VII:1. obwoluty/okładki twarde z napisem/logo UM
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12300 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VIIIdyplomy na papierze wartościowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zmienił na Platformie Zakupowej w dniu 28.12.2021 r. termin składania ofert z dnia 31.12.2021 r. na dzień 04.01.2022 r. lecz nie zamieścił na stronie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, przez co nie zostało ono opublikowane. Powyższe spowodowało brak formalnego przesunięcia pierwotnych terminów. Poprawienie zaistniałego błędu nie jest możliwe.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
- Wydanie monografii naukowych
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.