eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Dostawa kruszywa na drogi w Gminie Kotlin



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040449 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi w Gminie Kotlin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kotlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627405481

1.5.8.) Numer faksu: 627405482

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kotlin.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kotlin.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na drogi w Gminie Kotlin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c0fca00-862d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002158/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA KRUSZYWA NA DROGI W GMINIE KOTLIN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237267 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kruszywa na drogi w Gminie Kotlin”.Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę kruszywa granitowego wg CPV w grupie 142 według asortymentu i ilości: Kruszywo granitowe frakcji (0 – 31,5) - 1300 ton; Kruszywo granitowe frakcji (31,5 – 63,0) - 2800 ton. Dostarczone kruszywo powinno posiadać deklarację właściwości użytkowej zgodnie z obowiązującymi normami. Kruszywo użyte do remontu dróg musi posiadać atest, certyfikat, aprobatę techniczną lub badania laboratoryjne stwierdzające spełnienie wymagań kruszywa do budowy, remontu dróg. Wykonawca przekaże je Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.Zamawiający wymaga kruszywa spełniającego następującą normę: PN-EN 13242+A1:2010 kruszywa uzyskiwane w wyniku procesu naturalnego stosowane do niezwiązanych i związanych hydrauliczne materiałów w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym.Nie dopuszcza się dostaw kruszywa z żużla hutniczego i jego domieszek. 2. Dostawa obejmuje załadunek, transport i rozładunek kruszywa granitowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Kotlin.3. Sposób rozładunku kruszywa granitowego:- punktowo (we wskazane miejsce),- ciągle (na całej długości wskazanego odcinka),4. Dostawy realizowane będą sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego określonych co do ilości i asortymentu, po uprzednim złożeniu zamówienia Wykonawcy (e-mailem) w terminie nie dłuższym niż 2 dni liczonym od czasu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w miejsce wskazane każdorazowo przez Zamawiającego na terenie Gminy Kotlin.5. Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę danej części zamówienia, potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania badań kontrolnych jakości materiału.7. Wykonawca może wystawić fakturę VAT po dostarczeniu zamówionej partii kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru kruszywa przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela Gminy Kotlin) na dokumencie typu WZ (wystawiony w 2 – egzemplarzach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237267

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333207

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237267

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "NIEDZIELSKI" Paweł Niedzielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172075671

7.3.3) Ulica: Wawrzyniaka 4

7.3.4) Miejscowość: Kowalew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237267,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.