Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030237/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040330 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.med.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29fb3ad-9915-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.57 Dostawa leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.08.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334799,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
AnidulafunginCarboplatinum roztwórCarboplatinumroztwórFilgastrimumFilgastrimumMesnumDoxorubicinum hydrochloridum roztwórDoxorubicinumhydrochloridum roztwórDoxorubicinum hydrochloridum roztwórDoxorubicinum hydrochloridumroztwórGemcytabine roztwórGemcytabineroztwórCyclophosphamidumCyclophosphamidumCyclophosphamidumEtoposidumroztwórEtoposidumroztwórPegfilgrastymIfosfamidumChlorambucilBusulfanMelphalanTioguanineCisplatinumroztwórCisplatinum roztwórCisplatinum roztwórOndansetronOndansetronBendamustine hydrochloridumBendamustine hydrochloridumBortezomib Bortezomib
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę leków zostało unieważnione napodstawie art. 255 ust.6, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadąuniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 16.04.2021 r. otrzymał od jednego z Wykonawców pytanie, na któreudzielił odpowiedzi, jednakże aby zachować terminy określone w art. 284 ust.2 Zamawiający zobowiązany był doprzesunięcia terminu składania ofert i otwarcia ofert, a także sporządzenia modyfikacji terminu związania ofertą.W dniu 19.04.2021 r. na Platformie e-zamówienia w trakcie dokonywania zmian o których mowa powyżej,wystąpił błąd po stronie Urzędu Zamówień Publicznych, który odpowiada za prawidłowe funkcjonowaniePlatformy e-zamówienia, na skutek którego Zamawiający nie mógł dokonać zmian terminów składania i otwarciaofert oraz dokonać modyfikacji terminu związania ofertą. W dniu 19.04.2021 przez pracownika Działu ZamówieńPublicznych Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu został telefonicznie zgłoszony problem do tzw.Centrum Pomocy dotyczący niewłaściwego funkcjonowania Platformy e-zamówienia, a zgłoszeniu został nadanynumer 12040. Do chwili unieważnienia postępowania status zgłoszenia jest „otwarty” i nie uległ zmianie, i nadalnie można dokonać zmiany ogłoszenia, dlatego postanowiono jak na wstępieSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy ul. Batorego w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
- Dostawa leków (VII)
- Dostawa obłożeń operacyjnych (II)
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
- zakup i dostawy produktów leczniczych do nowych programów lekowych
- DOSTAWA LEKÓW 9
- TP.D.AS.25.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.