Og³oszenie z dnia 2022-01-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00119097/01 - Wynik z dnia 2022-04-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 2 w Bytowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 2 w Bytowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000908248
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ks. dr. Boles³awa Domañskiego 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 598333220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2bytow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp2bytow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 2 w Bytowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1670d87c-8017-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00040221
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039061/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 2 w Bytowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniporlal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap. gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej sekretariat@sp2bytow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz
dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania
opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i
postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w
szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w
Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie
przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ
mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ
ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:
specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane
zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego
automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie
Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”,
dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
u¿ycie ¶rodków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiaj±cego specjalistycznego sprzêtu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: 4. Sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji – z wy³±czeniem sk³adania ofert – odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy preferuje kontakt za pomoc± poczty elektronicznej- nie dotyczy sk³adania ofert.
Poczta elektroniczna: sekretariat@sp2bytow.pl
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej nr 2 Bytowie, ul. ks. dr. Boles³awa Domañskiego 13, 77-100 Bytów ,
w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Szko³a Podstawowa nr 2, 77-100 Bytów, ul. ks. dr. Boles³awa Domañskiego 13; lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: mateuszszenbek@bodo24.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Praw zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP2.322.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1 - dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty (C) – 1 punkt = 1 %.
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie zamówienia. Oferty zostan± ocenione wed³ug wzoru:
najni¿sza cena oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
(liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku z³o¿enia oferty, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego zamawiaj±cego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Tak obliczona kwota bêdzie podstaw± obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”.
2) Okres gwarancji jako¶ci (G) = G1 +G2 –> 1 punkt = 1 %.
Czê¶æ nr 1 - dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego
Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji na oferowan± drukarkê 3D i laptop do drukarki 3D.
A) Drukarka 3D - G1
Uwaga: maksymalny uwzglêdniany okres gwarancji wynosi 40 miesiêcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 40 miesiêcy, do ich oceny zostanie przyjêty okres 40 miesiêcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 12 miesiêcy - oferty z okresem gwarancji poni¿ej 12 miesiêcy zostan± odrzucone.
Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” bêdzie liczony nastêpuj±co:
G 1– okres udzielonej gwarancji = x 100 x 20%
B) Laptop do drukarki 3D - G2
Uwaga: maksymalny uwzglêdniany okres gwarancji wynosi 40 miesiêcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 40 miesiêcy, do ich oceny zostanie przyjêty okres 40 miesiêcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 24 miesi±ce - oferty z okresem gwarancji poni¿ej 24 miesiêcy zostan± odrzucone.
Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” bêdzie liczony nastêpuj±co:
G 2– okres udzielonej gwarancji = x 100 x 20%
Punkty uzyskane przez ofertê za drukarkê 3D i laptopa do drukarki 3D zostan± zsumowane. Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
czê¶æ nr 2 – obejmuje dostawê sprzêtu i wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (C) – 1 punkt = 1 %.
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie zamówienia. Oferty zostan± ocenione wed³ug wzoru:
najni¿sza cena oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
(liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku z³o¿enia oferty, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego zamawiaj±cego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Tak obliczona kwota bêdzie podstaw± obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”.
2) Okres gwarancji jako¶ci (G) = G1 +G2 –> 1 punkt = 1 %.
Czê¶æ nr 2 – dostawa sprzêtu i wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku
Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji na oferowan± kamerê cyfrow±, Google VR.
A) Kamera cyfrowa -G1
Uwaga: maksymalny uwzglêdniany okres gwarancji wynosi 40 miesiêcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 40 miesiêcy, do ich oceny zostanie przyjêty okres 40 miesiêcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 24 miesi±ce - oferty z okresem gwarancji poni¿ej 24 miesiêcy zostan± odrzucone.
Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” bêdzie liczony nastêpuj±co:
G 1– okres udzielonej gwarancji = x 100 x 20%
B) Google VR -G2
Uwaga: maksymalny uwzglêdniany okres gwarancji wynosi 40 miesiêcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 40 miesiêcy, do ich oceny zostanie przyjêty okres 40 miesiêcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 24 miesi±ce - oferty z okresem gwarancji poni¿ej 24 miesiêcy zostan± odrzucone.
Punkty przyznane za kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” bêdzie liczony nastêpuj±co:
G 2– okres udzielonej gwarancji = x 100 x 20%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3 – obejmuje dostawê sprzêtu i wyposa¿enia do nag³o¶nienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32342100-3 - S³uchawki
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
32343000-9 - Wzmacniacze
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty (C) – 1 punkt = 1 %.
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie zamówienia. Oferty zostan± ocenione wed³ug wzoru:
najni¿sza cena oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
(liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku z³o¿enia oferty, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego zamawiaj±cego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Tak obliczona kwota bêdzie podstaw± obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”.
2) Okres gwarancji jako¶ci (G) = G1 +G2 –> 1 punkt = 1 %.
Czê¶æ nr 3 - obejmuje dostawê sprzêtu i wyposa¿enia do nag³o¶nienia.
Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji na oferowane nag³o¶nienie.
A) Nag³o¶nienie
G – okres udzielonej gwarancji = x 100 x 40%
Uwaga: maksymalny uwzglêdniany okres gwarancji wynosi 40 miesiêcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 40 miesiêcy, do ich oceny zostanie przyjêty okres 40 miesiêcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 24 miesi±ce - oferty z okresem gwarancji poni¿ej 24 miesiêcy zostan± odrzucone.
4. Dotyczy czê¶ci 1, 2 i 3. Punkty uzyskane przez ofertê za poszczególne kryteria oceny oferty zostan± zsumowane. Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
Ostateczny ranking ofert dla ka¿dej z czê¶ci wyliczony zostanie wed³ug wzoru: C + G gdzie:
C - Ilo¶æ punktów za cenê oferty
G - Ilo¶æ punktów za okres gwarancji
Oferta, która uzyska³a najwiêksz± liczbê punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana na najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± przyznanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ,
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± wobec ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e zostaæ zmienione w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego w czasie trwania umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu, je¿eli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota nale¿nego podatku.2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które wykonawca bêdzie wykonywa³ za pomoc± podwykonawców, na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie.
4. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku;
a) przyczyny bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi zamawiaj±cy,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, obiektywnie niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, a w szczególno¶ci okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np.: wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie dostawy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, oraz sytuacji przed³u¿enia obowi±zywania lub konieczno¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zwi±zanych z przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych istotny wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, których wyst±pienie zosta³o zaakceptowane przez zamawiaj±cego - stwierdzenie wp³ywu w/w okoliczno¶ci na termin realizacji przedmiotu umowy nast±pi na podstawie dowodów przed³o¿onych przez wykonawcê, potwierdzaj±cych wp³yw w/w okoliczno¶ci na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji. W przypadku zdarzeñ si³y wy¿szej zaistnia³ych w zwi±zku ze stanem epidemii lub zagro¿enia epidemicznego, dla ich potwierdzenia nie jest wymagana akceptacja zamawiaj±cego.
Przed³u¿enie terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ o okres trwania tych okoliczno¶ci, a je¿eli okres ten wywo³a³ kolejne konsekwencje w zakresie terminu wykonania, tak¿e o okres niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty.
5. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzenie zmiany w umowie w przypadku wykrycia omy³ek, rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ ich usuniêcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcê i zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortal.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-08 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1334G i 1705G zapewniaj±cych mieszkañcom powiatu bezpieczny dojazd do DK nr 21 i DW nr 212, 211, 228, 209
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP18/2024
- Dostawa produktów leczniczych - umowa ramowa ZP16/A/11/2024
wiêcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szko³ach"
- Dostawa komputerów do szkó³ i placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyposa¿enie i monta¿ 8 pracowni jêzykowych w 3 szko³ach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Wyposa¿enie i monta¿ pracowni jêzykowych dla szkó³ w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie K±kolewnica"
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów w³asnych WUP Szczecin - w podziale na Czê¶ci
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.