eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › sukcesywny zakup paliwa i AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju dla pojazdów służbowych Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
sukcesywny zakup paliwa i AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju dla pojazdów służbowych Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

sukcesywny zakup paliwa i AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju dla pojazdów służbowych Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d2b0042-543b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299289/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-28/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 187786,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151174,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa i wodnego roztworu mocznika AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju dla pojazdów służbowych Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodem CPV 09100000-0 – paliwa, 63712600-9 – usługi tankowania pojazdów, 09132100-4 – benzyna bezołowiowa, 09134100-8 – olej napędowy, 24957000-7 – dodatki chemiczne, 30163100-0 – karty na zakup paliwa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymagany Okres Gwarancji Jakości oraz warunki rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia – został określony w Projekcie umowy- Załącznik Nr 4 do SWZ.
5. Zakup paliwa oraz roztworu mocznika AdBlue realizowany będzie przy użyciu 21 kart paliwowych.
6. Zamawiający wymaga, by na terenie miasta Wrocławia znajdowały się minimum 4 całodobowe stacje paliw.
7. Zamawiający wymaga, aby najbliższa stacja paliw była stacją całodobową i znajdowała się
w promieniu 10 km od danego Domu Pomocy Społecznej, tzn. od:
1) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3;
2) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25;
3) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68;
4) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8.
8. Paliwa winny spełniać wymagania jakościowe (parametry) określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz. 1680 ze zm.).
9. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95) do agregatów prądotwórczych oraz sprzętu ogrodniczego (karta na okaziciela) będzie realizowany w ten sposób, że kierowca po napełnieniu pojemników przeznaczonych do przewozu paliwa, każdorazowo na terenie kraju na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
1) oznaczenie stacji paliw;
2) datę i godzinę wydania paliwa;
3) rodzaj i ilość wydanego paliwa;
4) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej;
5) kwotę do zapłaty;
6) dane kierowcy pojazdu.
10. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95), dla pojazdów będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
1) oznaczenie stacji paliw;
2) datę i godzinę wydania paliwa;
3) rodzaj i ilość wydanego paliwa,
4) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej;
5) stan licznika kilometrów;
6) kwotę do zapłaty;
7) dane kierowcy pojazdu.
11. Zakup wodnego roztworu mocznika AdBlue będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
1) oznaczenie stacji paliw;
2) datę i godzinę dokonania zakupu;
3) rodzaj i ilość zakupionego asortymentu;
4) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej;
5) kwotę do zapłaty;
6) dane kierowcy pojazdu.
12. Sposób posługiwania się kartą paliwową będzie określać wewnętrzny regulamin Wykonawcy.
13. Termin wydania Zamawiającemu kart paliwowych nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnych wniosków o wydanie kart. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże oferowaną liczbę dni kalendarzowych na wydanie Zamawiającemu kart paliwowych, zgodnie z zapisami Rozdziału XVIII niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

24957000-7 - Dodatki chemiczne

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186756,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186756,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186756,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.3) Ulica: Kieszek nr 52

7.3.4) Miejscowość: Kieszek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186756,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.