eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › "Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1342P w m. Huta"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039917 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przebudowa drogi – budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1342P w m. Huta”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpczarnkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpczarnkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi – budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1342P w m. Huta”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337c1f73-a430-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010455/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1342P w m. Huta"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie partnerstwa innowacyjnego na podstawie: art. 297 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie z siedzibą w Czarnkowie przy ul. Gdańskiej 56,64-700 Czarnków, tel. 67 255 28 23, fax. 67 255 29 31, e-mail: sekretariat@zdpczarnkow.pl; strona internetowa www.zdpczarnkow.pl przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu realizacji zadań ustawowych i statutowych, w tym w sprawach objętych przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy na zakup materiałów lub usług. 2. Dane osobowe przetwarzane ą w celu prawidłowej realizacji umowy, przedstawiania ofert, świadczenia usług ewidencji faktur za usługi, materiały, towary wykonane bądź zakupione, realizacji czynności finansowych, obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej, obsługi reklamacji, obsługi promocji, obsługi programów partnerskich i wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od klientów, jak i ze źródeł ogólnodostępnych.3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w formie tradycyjnej oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym art. 6 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) oraz przepisami odsyłającymi do tych ustaw.4. Zgodnie z art. 4 pkt 7 RODO Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZDP Czarnków. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lub wynika z obowiązku podania danych na podstawie przepisów obowiązującego prawa, lub przepis innej ustawy zezwala na przetwarzanie danych bez ujawnianiafaktycznego celu ich zbierania.6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umów i kontraktów jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania niezbędnych danych osobowych może być rezygnacja z nawiązania z Państwem współpracy.7. Przetwarzane dane osobowe nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom poza przypadkami, gdy obowiązek taki wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zostanie na to wyrażona Pani/Pana zgoda. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej oraz nie będą przetwarzane w sposóbzautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.8. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora do czasu wniesienia sprzeciwu przezosobę, której dane dotyczą, jednak nie dłużej niż 10 lat.9. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można siękontaktować pod numerem telefonu: 602 241 239(w godzinach 10:00-20:00) bądź wysyłając informację na adres e-mail: kontakt@smart-standards.com lub jmrowicka@poczta.onet.pl. 10. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegały profilowaniu.11. Posiada Pani/Pan prawo dostępu dotreści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.12. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa, Infolinia: 606 950 000 (w godzinach: 10:00-13:00) e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-2.2410.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.4.) Zapotrzebowanie na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane

Nie dotyczy

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.9 ) Minimalne wymagania oraz kryteria oceny ofert niepodlegające negocjacjom:

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:Oferta z najniższą ceną otrzyma 60punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru: x=Cn/Cb·100·60%X – ilość otrzymanych punktówCn – cena oferty z najniższą cenąCb – cena oferty badanej Kryterium „Wysokość gwarancji” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w druku oferty, dotyczącego wysokości udzielonej gwarancji na przedmiot umowy: za gwarancję udzieloną na 5% ceny oferty, Wykonawca otrzyma G = 2010 pkt. za gwarancję udzieloną na 10% ceny oferty, Wykonawca otrzyma G = 420 pkt. jeżeli Wykonawca nie wypełni w druku oferty oświadczenia, o którym mowa powyżej Zamawiający odrzuci ofertę. Kryterium „doświadczenie” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w druku oferty dotyczącego ilość wykonanych przez Wykonawcę dokumentacji projektowych. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcęminimum 3 usług projektowych, omówionych w rozdziale XVIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ. Minimalne doświadczenie zawodowe projektanta (zespołu projektowego), który zostanie skierowany przez Wykonawcę do realizacji zadania objętego niniejszą procedurą przetargową, posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, wynosi 3 lata. Ww. projektant wykonał minimum 2 dokumentacje projektowe (wraz z kosztorysem) na budowę lub przebudowę drogi co najmniej klasy L, o długości min. 1 km. Oferty z doświadczeniem zawodowym projektanta (zespołu projektowego), niespełniające ww. kryteriów, zostaną odrzucone. Oferty niezawierające informacji zawartej w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ w odniesieniu do doświadczenia zawodowego projektanta, zostaną odrzucone. Doświadczenie zawodowe projektanta (zespołu projektowego) oceniane będzie w następujący sposób: Za wykonanie 2 dokumentacji, w tym kosztorysowych, na budowę lub przebudowę drogi co najmniej klasy L o długości minimum 1 km, Wykonawca otrzyma D = 0 pkt. Za wykonanie 3 dokumentacji, w tym kosztorysowych, na budowę lub przebudowę drogi co najmniej klasy L o długości minimum 1 km, Wykonawca otrzyma D = 10 pkt. Za wykonanie 4 lub więcej dokumentacji, w tym kosztorysowych, na budowę lub przebudowę drogi co najmniej klasy L o długości minimum 1 km, Wykonawca otrzyma D = 20 pkt.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:Pkt = C + G gdzie: Pkt – suma punktów przyznanych w kryterium „Cena” oraz „Wysokość gwarancji”.

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt XIII SWZ, 2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat,b) nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli z wykazu wynikać będzie wykonanie min. 2 usług projektowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (koszt 1 kompletu dokumentacji), których zakresem było wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym kosztorysowej: budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi co najmniej klasy L bądź chodnika w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie. Sposób oceny spełnia – nie spełnia.UWAGA: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. kryteriów wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tęwartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch projektów budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi co najmniej klasy L bądź chodnika.Jeżeli Wykonawca wskaże osobę, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjamiodpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości: 700,00 zł słownie złotych: siedemset 00/100.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następującychformach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)3.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa wniesionego wadium musi zawierać w swej treści klauzulę o nieodwołalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwszeżądanie Zamawiającego.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy nr:58 8951 0009 0000 1182 2000 0030przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN.Potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty.5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności,2) terminobowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale.7. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom w terminie 7 dni po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,któremu zamawiający zwróci wadium po zawarciu umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca:1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.10. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące odpowiednio wartości umowy, terminu realizacji umowy, sposobu rozliczeń umowy, terminów rozliczeń umowy i zakresu rzeczowego w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych;2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych urzędowych mających wpływ na termin realizacji zamówienia o ile ich przyczyną nie są zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy;3) pozostających w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia poprzez stosowną (technicznie uzasadnioną) zmianę terminu wykonania umowy oraz zmianę wynagrodzenia w oparciu o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych przyjęte z datą dokonywania zmiany umowy, po przeprowadzeniu negocjacji cenowych.4) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia;5) Zamawiający ma prawo polecić dokonywanie zmiany, tj. nakazać pominąć jakieś opracowania projektowe lub ich elementy, zmienić kolejność i termin wykonania opracowań projektowych lub ich elementów, wykonać zamienne opracowania projektowe lub ich elementy a Wykonawca powinien wykonać każde z tych poleceń. Polecenie zmiany zostanie wydane na piśmie. Polecenie zmiany wydane przez Zamawiającego, nie unieważnia w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki zmiany mogą stanowić podstawę do modyfikacji - na wniosek Wykonawcy lub Przedstawiciela Zamawiającego – wynagrodzenia lub/i terminu zakończenia opracowania projektowego lub/i innych zapisów umownych;6) Wykonawca nie wprowadzi żadnej ze zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 5, bez polecenia Zamawiającego. Wprowadzenie tych zmian bez polecenia Zamawiającego stanowi podstawę do odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy;7) Jeżeli polecenie zmiany, wydane zgodnie z postanowieniami ust. 1 pkt. 5, może stanowić podstawę do skrócenia terminu wykonania lub/i zmniejszenia wynagrodzenia, to na wniosek Zamawiającego strony umowy ustalą nowe terminy wykonania lub/i zmniejszenie wynagrodzenia;8) W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt. 5, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację indywidualną proponowanej ceny tych prac. W kalkulacji indywidualnej Wykonawca powinien uwzględnić metodę wyceny i składniki ceny, jakie zastosował do wyceny opracowania projektowego, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia lub takie, które posiadają najbardziej zbliżony charakter do przedmiotu zmiany

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.9.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

2021-05-04 10:00

8.10.) Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow/proceedings

8.11.) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2021-05-04 10:05

8.12. Zamawiający zamierza ograniczyć liczbę wykonawców, których zaprosi do składania ofert wstępnych: Nie

8.18.) Zamawiający przewiduje podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie partnerstwa innowacyjnego na podstawie: art. 297 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.