Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187503/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Roboty remontowe budynku gospodarczego w miejscowości Krasny Las gm. Supraśl” - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dojlidy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 05002633100000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-111
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 743 68 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dojlidy@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_dojlidy/zamowienia_publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dojlidy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Roboty remontowe budynku gospodarczego w miejscowości Krasny Las gm. Supraśl” - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21cd24dd-1a9e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066294/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wymiana pokrycia dachowego bud. Gospodarczy (Krasny Las)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187503/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.123.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 88266,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Roboty remontowe budynku
gospodarczego w miejscowości Krasny Las gm. Supraśl”
2. Lokalizacja inwestycji: Krasny Las 1, budynek gospodarczy posadowiony na części dz. nr
ewid. 31/1 obręb ewid. Sobolewo gmina Supraśl.
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
a) rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych,
b) transport i utylizacja płyt azbestowo-cementowych,
c) roboty rozbiórkowe rynien oraz innych obróbek blacharskich,
d) rozbiórka komina w części ponad konstrukcją dachu,
e) wyrównanie istniejących krokiew i łat (także wymiana uszkodzonych)
f) wykonanie pokrycia dachowego blachą powlekaną dachówkową w kolorze brązowym (np.
RAL 8017) na łatach,
g) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych – w kolorze
zbliżonym do koloru dachu,
h) roboty wykończeniowe,
i) w pozycji dotyczącej pokrycia dachowego należy uwzględnić zakup i montaż
prefabrykowanych płotków przeciwśniegowych z akcesoriami (np. dachówki ze wspornikiem
1,11 szt/1mb),
j) oczyszczenie poszycia ścian zewnętrznych budynku gospodarczego z mchu i luźnych
zanieczyszczeń, przygotowanie ścian pod malowanie,
k) regulacja drzwi,
l) wymiana wrót drewnianych (część budynku prawa, wschodnia), nowe wrota drewniane
zewnętrzne pełne (ramiak dolny górny i boczny) muszą być fabrycznie wykończone (złożone i
pomalowane w fabryce lub zakładzie stolarskim), w kolorze brązowym; grubość min 5 cm;
ościeżnica drewniana sosnowa; nowe zawiasy stalowe dostosowane do ciężaru nowych wrót po
3 szt. na każde skrzydło; wrota będą wyposażone w zamek, zasuwę lub rygiel z możliwością
zamknięcia na stałe; Wykonawca dokona na gruncie obliczeń niezbędnych do zamówienia i
późniejszego montażu wrót.
m) wymiana drzwi drewnianych (część budynku prawa, wschodnia), nowe kompletne drzwi
drewniane zewnętrzne pełne (ramiak dolny górny i boczny) muszą być fabrycznie wykończone
(złożone i pomalowane w fabryce lub zakładzie stolarskim), w kolorze brązowym; ościeżnica
drewniana sosnowa; nowe zawiasy; Wykonawca dokona na gruncie obliczeń niezbędnych do
zamówienia i późniejszego montażu drzwi.
n) impregnacja 2-krotna ścian poszycia (desek) preparatem drewnochronnym,
o) wywóz materiałów z rozbiórek,
p) zakup i transport wszelkich materiałów, akcesoriów pomocniczych niezbędnych do realizacji
zadania,
q) roboty porządkowe.
10. Zakres prac obejmuje:
a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w postępowaniu i opisanych SWZ,
b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza
budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
c) pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzbrojenia terenu itp. ,
d) wykonanie instrukcji i oznakowania obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów – w zależności od potrzeb,
f) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,
g) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
h) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji – należy gromadzić w
sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić
na składowisko komunalne,
i) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji – należy gromadzić w sposób
bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego
typu odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262660-5 - Usuwanie azbestu
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





