eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część I



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. – część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHA BESKIDZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 338749500

1.5.8.) Numer faksu: +48 338749532

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sucha-beskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fd12216-8def-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. – część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fd12216-8def-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035137/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. – część I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205884,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102426,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia tj. bezpośredniej ochrony fizycznej Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej. Zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) przez ochronę osób i mienia należy rozumieć:
- działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osób;
- działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.

W skład objętego ochroną Zespołu Zamkowo-Parkowego wchodzą:
− budynek zamku, oprócz pomieszczeń restauracji, hotelu i szkoły (Zamawiający zwraca uwagę, że w budynku zamku funkcjonuje i będzie objęte ochroną Muzeum Miejskie Suchej Beskidzkiej);
− budynek oranżerii;
− Domek Ogrodnika;
− dziedziniec zamkowy;
− park zamkowy;
− parkingi, w tym parking zlokalizowany poza ogrodzeniem zamku (między zamkiem a budynkiem Nadleśnictwa).

Lokalizacja chronionych obiektów: ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka.

Wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia:
a) ochrona osób i mienia będzie realizowana przez jednego pracownika ochrony w okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r. w następujących w godzinach:
- od godz. 16:00 do godz. 8:00 dnia następnego – w dni robocze tj. od poniedziałku do soboty;
- całodobowo – w niedziele i święta;
b) usługa ochrony będzie realizowana przez jednego pracownika ochrony tj. osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i wykonującą zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;
c) pracownicy ochrony skierowani przez wykonawcę do realizacji zamówienia powinni znać obsługę systemu monitoringu oraz central alarmowych i ppoż.;
d) w ramach realizacji zamówienia pracownicy ochrony będą prowadzić gospodarkę kluczami, tj. wpisywać datę, godzinę, imię i nazwisko osoby pobierającej i zdającej klucze oraz żądać potwierdzenia pobrania (zdania) klucza, poprzez złożenie czytelnego podpisu;
e) wykonawca wyposaży pracowników ochrony w ubrania służbowe, identyfikatory ze zdjęciem oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań bezpośredniej ochrony fizycznej;
f) pracownicy ochrony skierowani przez wykonawcę do realizacji zamówienia będą zobowiązani do zamykania i otwierania bram;
g) w ramach realizacji zamówienia pracownicy ochrony będą zobowiązani do udzielania osobom odwiedzającym Zespół Zamkowo-Parkowy informacji o instytucjach zlokalizowanych (funkcjonujących) w obiekcie;
h) pracownik ochrony jest zobowiązany do bieżącego informowania o zaistniałych zdarzeniach odpowiednio: Straż Pożarną, grupę interwencyjną lub inne służby oraz Zamawiającego, a także odnotować takie sytuacje w dzienniku służby;
i) wykonawca musi dysponować odpowiednio zorganizowaną i wyposażoną grupą interwencyjną, która w sytuacji zagrożenia zapewni odpowiednie wsparcie pracownikowi ochrony i dotrze do chronionego obiektu w czasie wskazanym przez wykonawcę w ofercie (kryterium oceny ofert), jednak nie dłuższym niż 20 minut od momentu otrzymania zgłoszenia;
j) Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia może kontrolować czas przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z kontrolnymi przyjazdami grupy interwencyjnej należy uwzględnić w cenie jednostkowej świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia;
k) w trakcie realizacji zamówienia oraz po jego zakończeniu wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa chronionej nieruchomości;
l) pracownicy ochrony w godzinach pełnienia służby na obiekcie są zobowiązani do pozostawania z Zamawiającym w ciągłym kontakcie telefonicznym. W tym celu Zamawiający udostępni im aparat telefoniczny. Używanie aparatu telefonicznego do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń;
m) wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przekazania do zatwierdzenia Zamawiającemu „Instrukcji pełnienia służby” w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Ostateczne podpisanie „Instrukcji pełnienia służby” przez strony umowy nastąpi w terminie nie później niż do 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi;
n) przed rozpoczęciem świadczenia usługi wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników ochrony skierowanych do pełnienia służby na obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji ww. wykazu przed skierowaniem nowych pracowników ochrony.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102779,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125983,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111334,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DOMENA SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Legion Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243116295

7.3.3) Ulica: ul. gen. Józefa Kustronia 39

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111334,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.