eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoDostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI W LESZNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382259957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzz.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzz.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/858478

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


konserwacja i budowa terenów zieleni

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1440c25c-9a55-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038029/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZZ-361-9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport, rozładunek i montaż mebli oraz wyposażenia dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem ilości poszczególnych mebli oraz wyposażenia podziałem na zadania, określenie asortymentu, jak również wymagania jakościowe znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ ( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 3 do SWZ (Formularz cenowy).
Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotowego zadania będzie wykonanie wszystkich powyżej wymienionych czynności składających się na przedmiotowe zadanie.
Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia na części, oferta powinna być złożona na całość zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach.
3. Wykonawca składający ofertę dostarczy do upływu terminu składania ofert prezentację w postaci zmontowanego:
a) BIURKO POJEDYŃCZE: POZYCJA 3 Z OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, KOLORYSTYKA ZGODNA Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
b) POMOCNIK DO BIURKA Z SZUFLADAMI: POZYCJA 11 Z OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, KOLORYSTYKA ZGODNA Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
c) FOTEL OBROTOWY PRACOWNICZY: POZYCJA 28 Z OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, KOLORYSTYKA ZGODNA Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
d) KRZESŁO DO JADALNI: POZYCJA 32 Z OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, KOLORYSTYKA ZGODNA Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299844,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299844,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299844,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks S.C. Ł. Cichowlas J. Glapiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972035265

7.3.3) Ulica: Rejtana 18

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299844,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.