Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075686/01 - Wynik z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039649 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001073923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Romera 21-29
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-246
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914327712
1.5.8.) Numer faksu: 914327712 wew.103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsromera.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsromera.szczecin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2549e47-a424-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009189/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.dps.romera.szczecin.pl/chapter_96014.asp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres:sekretariat@dpsromera.szczecin.pl2) korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem na inny adres niż wskazany w ppkt 1) nie będzie brana pod uwagę.3) adres mini portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;2) sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;3) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować;4) wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;5) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);6) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego: „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;7) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania Nr sprawy: odpowiednio na ePUAP lub na adres e-mail Zamawiającego wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ;8) wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/).9) sposób złożenia ofert, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/;10) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email Zamawiającego wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ;11) wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.12) we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zaleca się posługiwanie nazwą postępowania lub numerem niniejszego postępowania;13) zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą dokumentów składanych przez wykonawców po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: 1) Cena (C) – 60 %2) Okres gwarancji i rękojmi na zespół napędowy (G) – 20 %3) Okres gwarancji i rękojmi na zabezpieczenie antykorozyjne blach nadwozia (B) – 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na zespół napędowy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na zabezpieczenie antykorozyjne blach nadwozia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) szczegółowy opis techniczny oferowanego samochodu z podaniem marki i modelu wraz z jego wyposażeniem potwierdzający, że oferowany pojazd spełnia wymagania określone w Rozdziale XIV siwz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,b) opis norm równoważnych - jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 4 siwz).W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) szczegółowy opis techniczny oferowanego samochodu z podaniem marki i modelu wraz z jego wyposażeniem potwierdzający, że oferowany pojazd spełnia wymagania określone w Rozdziale XIV siwz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,b) opis norm równoważnych - jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 4 siwz).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. 4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowyregulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki ePUAP, który został wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonywanie usług w postaci świadczenia przeglądu okresowego urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, usunięcie istniejących usterek i awarii oraz utrzymania urządzeń w ruchu
- Naprawa kominów na dachu budynku przy ul. Batalionów Chłopskich 44a i obróbka kominów oraz wyłazów dachowych na budynkach przy ul. Łuczniczej 12, 24, 26, 28a, 32, 32a, 36a i 28 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt. "IN SERVICE++", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Dostawa mobilnych systemów kamer nasobnych
- Usługi świadczone przez zewnętrznych ekspertów skierowane do kadr Centrów Usług Społecznych oraz do kadr Ośrodków Pomocy Społecznej przygotowujących się do przekształcenia w CUS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Zagrodno poprzez zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w szczególności uczniów
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" w wersji standardowej 9 miejscowego do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim, dla DPS nr 2 w Sosnowcu
- "Zakup fabrycznie nowego, 9-cio osobowego samochodu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Żarach. "
- Zakup nowego mikrobusa na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Bielsku Podlaskim
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.