Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253545/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00263652/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00284920/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
- 2021/BZP 00284922/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łazach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łazach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-013d4209-3baf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000850/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łazach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253545/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4687267,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łazach wraz z zewnętrznymi i wewnętrznymi instalacjami wodnociągowymi, kanalizacji sanitarnej, instalacji gazowej, instalacjami elektrycznymi w tym słaboprądowymi i oświetleniem terenu, zewnętrzną instalacją kanalizacji opadowej oraz zbiornikiem retencyjnym, wewnętrznymi instalacjami ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej i oddymiającej, a także wewnętrznym układem drogowym wraz
z naziemnymi miejscami postojowymi i ciągami pieszymi, murami oporowymi oraz zewnętrznym miejscem składowania odpadów na działkach nr ewid.455/2, 605/3, 472/3, w miejscowości Łazy , obręb 0008 Łazy, Gmina Jasienica.
Zakres robót objętych zamówieniem:
a) roboty konstrukcyjno-budowlane,
b) roboty budowlane wykończeniowe;
c) roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania, kanalizacyjnej, kanalizacji deszczowej, gazowej.
d) roboty izolacyjne – izolacje cieplne i przeciwwilgociowe.
e) roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych.
f) zagospodarowanie terenu.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ
- kosztorys ofertowy (załącznik nr 1a do SWZ), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)
- STWIORB, dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiar robót (pełniący funkcję pomocniczą)- załącznik nr 5 do SWZ
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45262310-7 - Zbrojenie
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6042802,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7760807,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6042802,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Sp.J Tomasz i Krzysztof Staszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-171-26-33
7.3.3) Ulica: Ul. PCK 22E
7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 43-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6042802,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.