Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00001671/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA NAPRAW STOLARKI DRZWIOWEJ I MEBLI ORAZ WYKONYWANIE NOWYCH MEBLI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. K. Jaczewskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-954
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk4.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA NAPRAW STOLARKI DRZWIOWEJ I MEBLI ORAZ WYKONYWANIE NOWYCH MEBLI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8589454a-6c97-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001671/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FDZ.242-3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 584615 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa stolarki drzwiowej i naprawa mebli4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 366415 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie nowych mebli4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 218200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440118,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440118,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski LARIX Jacek Stańczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71211470406
7.3.3) Ulica: Jaczewskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-954
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440118,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274536 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274536 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski LARIX Jacek Stańczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-147-04-06
7.3.3) Ulica: Jaczewskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-954
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK STAŃCZAK ZAKŁAD STOLARSKI "LARIX"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK STAŃCZAK ZAKŁAD STOLARSKI "LARIX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274536 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont łazienki w części dydaktycznej DS Kronos przy ul. Józefa Sowińskiego 17 w Lublinie
- Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 46 im. Króla Jana III Sobieskiego w Lublinie
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Szacowanie szkód łowieckich" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- usługi cateringowe, przez które rozumie się przygotowanie, dowóz, wydawanie posiłków wraz z dbaniem o czystość dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Króla Władysława Łokietka
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Kompetencje społeczne na rynku pracy" dla pracowników powiatowych i miejskiego urzędu pracy, realizujących zadania EURES
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników 1. WSzKzP SPZOZ oraz 1. WSzKzP SPZOZ Filia w Ełku realizowanych poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Zakup i montaż mebli i wyposażenia do nowego budynku WBP-KK w Toruniu
- Dostawa mebli
- Dostawy w ramach projektu "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w gminie Lipnica Wielka"
- Zaprojektowanie i wybudowanie pomieszczeń Kancelarii Tajnej zlokalizowanej na pierwszym piętrze w nowo wybudowanym budynku Sądu Rejonowego w Legionowie przy ul. Jana III Sobieskiego 47
- Dostawa mebli, z podziałem na 2 części.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.