eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d73cae3-7e4e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d73cae3-7e4e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039935/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502272

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowią przepisy art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Zamawiający będąc jednostką samorządu terytorialnego należy do grona jednostek sektora finansów publicznych, o których mowa w art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. Wykonawca jest spółką prawa handlowego, wpisaną do Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem 0000189907. Wszystkie udziały w spółce posiada Gmina Brzozów. Gmina Brzozów sprawuje nad spółką kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Ponad 90% działalności wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego lub przez inną osobę prawną nad którą zamawiający sprawuje kontrolę.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Bieżące oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Brzozów w 2023 r.
Przedmiotem zamówienia są usługi.
CPV: 90610000-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic, 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, 90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

1) Zakres zadania obejmuje :
a) Bieżące i regularne oczyszczanie ze śmieci, błota, piasku, traw, chwastów, wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i wywóz nieczystości z jezdni, chodnika, pasa zieleni, zatok parkingowych
ul. Bielawskiego, Mickiewicza, Plac Grunwaldzki wraz z dworcem, Rynek, Kopernika, Schodowa, Harcerska, Kazimierzowska, Parkowa, Rzeszowska, Legionistów, Kościuszki, 3-go Maja, Piastowa, Witosa, Kraszewskiego, Pocztowa, Podwale, Sienkiewicza, Reymonta, Słoneczna, Asnyka, Krótka, Osiedlowa, Z. Kubasa, Słowackiego, Armii Krajowej, Pańki, Moniuszki, Kręta, Okulickiego, Spacerowa, 1000-Lecia, Zdrojowa, Olejarska, Zamknięta, Boczna, Stara, Mała, Jana Chrzciciela, Głowackiego.
b) Regularne opróżnianie oraz bieżące oczyszczanie koszy ulicznych ustawionych w pasach dróg wszystkich kategorii
• 55 koszy w miejscowości Brzozów,
• 7 koszy wzdłuż chodnika drogi głównej w miejscowości Stara Wieś,
• 3 kosze w Grabownicy Starzeńskiej na parkingu.
c) Regularne koszenie powierzchni trawników i skarp, ręcznie lub mechanicznie, w poniższym zakresie:
• obustronny pas zieleni przy ul. 3-go Maja, Kościuszki, Legionistów, Piastowej,
• obustronne koszenie poboczy przy ul. Parkowej i Polnej,
• pas zieleni wzdłuż garaży przy ul. Poniatowskiego,
• działka nr 1689/1 przy ul. Poniatowskiego/boisko sportowe,
• pas zieleni przy rzece Stobnicy od ul. Rzecznej do mostu przy skrzyżowaniu w Humniskach,
• park – Jordanowski wraz z doraźnym utrzymaniem (koszenie i sprzątanie),
• park przy Placu Grunwaldzkim wraz z doraźnym, codziennym utrzymaniem,
• skarpa przy ul. Armii Krajowej (działka Nr 2158/1),
• „Rędziny” pas zieleni między rzeką a ogrodzeniem MOSiR, od mostu przy ul. Legionistów do ul. Rzeszowskiej,
• zagajnik przy ul. Kubasa i 3-go Maja (działka Nr2458),
• pas zieleni wzdłuż chodnika od ul. Poniatowskiego ( od mostu do ul. Legionistów (PGK)),
• pas zieleni wzdłuż ścieżki od ul. Kościńskiego (kładka) w kierunku dzielnicy WIDACZ, łącznie z placem przy tej ścieżce,
• cmentarz wojenny przy ul. Bohaterów II Wojny Światowej wraz z doraźnym utrzymaniem,
• cmentarz żydowski przy ul. Cegłowskiego wraz z doraźnym utrzymaniem,
• mogiła Żydów Brzozowskich w Brzozowie –Zdroju (obkaszanie poboczy od wjazdu przy ul. Zdrojowej do mogiły) wraz z doraźnym utrzymaniem,
• skarpa przy ul. Piastowej (dz. nr 1686/3),
• skarpa przy skrzyżowaniu ul. Kwiatowej i ul. Reymonta,
• skarpa przy skrzyżowaniu ul. Podwale i Piastowa,
• skrzyżowanie ul. Legionistów i Boh. II Wojny Światowej,
• pobocza ul. Kręta, ul. Spacerowa, ul. Konopnickiej, ul. Głowackiego, ul. Traugutta, ul. Wiejska, ul. Brzozowa, ul. Stara, ul. Mała, ul. Harcerska.
- robocizna
d) stała pielęgnacja i przycinka drzewostanu i krzewów zgodnie z okresami wegetacji przy ulicach wykazanych poniżej( obcinanie, kształtowanie i pielęgnacja),
e) wygrabianie liści oraz ich wywóz w okresie jesiennym w parkach, pasach ulic, placów, parkingów oraz chodników przyległych do nieruchomości miejskich,
f) utrzymanie zieleni miejskiej w zakresie kwietników, skwerów miejskich, rabat itp. na terenie miasta Brzozów realizowane w okresie obowiązywania umowy (nasadzenia, odchwaszczanie, podlewanie), materiały niezbędne do nasadzania dostarcza Zamawiający,
g) utrzymanie czystości przystanków autobusowych na terenie Gminy Brzozów,
Regularne utrzymanie czystości przystanków autobusowych na terenie Gminy Brzozów 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek i piątek wg poniższego wykazu:
Stara Wieś – 6 przystanków
Brzozów – 13 przystanków
Humniska DS. – 4 przystanki
Górki – 4 przystanki
Humniska Skrzy. – 3 przystanki
Zmiennica – 2 przystanki
Grabownica – 6 przystanków
Turze Pole – 2 przystanki
Przysietnica – 5 przystanków
h) ¬strojenie miasta przed świętami
Montaż i demontaż ozdób (flag) z okazji świąt:
• 3-go Maja
• Bożego Ciała
• 15 sierpnia
• 11 listopada

2) Rozliczenie wykonanych prac - rozliczenie za wykonane prace będzie się odbywało w formie ryczałtu, po zakończeniu miesiąca na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za wszelkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w wyniku działań lub zaniechań przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również na sąsiednich nieruchomościach, w szczególności za ewentualne skutki nieszczęśliwych wypadków zaistniałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z faktur wystawionych przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Termin płatności należności za wykonanie przedmiotu zamówienia do 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego.

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – teren gminy Brzozów, teren województwa podkarpackiego.
Zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), tj. wykonywaniu przez pracownika określonego rodzaju pracy za wynagrodzeniem na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a więc wykonujących następujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia:
• kierowcy pojazdów
• pracownicy fizyczni uczestniczący w sprzątaniu i czyszczeniu, opróżnianiu i oczyszczaniu koszy, zajmujący się koszeniem i wygrabianiem traw, wykonujący zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów, wykonujący zabiegi pielęgnacyjne zieleni, wykonujących montaż i demontaż ozdób,

Zgodnie z treścią art. 91 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wyjaśnia, że brak podziału na części nie będzie naruszać konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszych podmiotów, które byłyby w stanie prawidłowo wykonać zamówienie. Nie ma to wpływu na krąg Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, również ze względu na przyjęty tryb udzielenia zamówienia. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względów organizacyjnych oraz związanych z charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw (do których należy wykonawca zaproszony do negocjacji) a zamawiający podjął decyzję o jego udzieleniu w trybie zamówienia z wolnej ręki kontrolowanej osobie prawnej, co jest zgodne z treścią motywu 32 Dyrektywy 2014/24/UE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1146883,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1146883,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1146883,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6860000971

7.3.3) Ulica: ul. Legionistów 10

7.3.4) Miejscowość: Brzozów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1146883,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.