eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa placu rekreacyjnego dla psów przy ul. Armii Krajowej w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu rekreacyjnego dla psów przy ul. Armii Krajowej w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu rekreacyjnego dla psów przy ul. Armii Krajowej w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29072219-886d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054202/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 3. Budowa placu rekreacyjnego dla psów przy ul. Armii Krajowej w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 254353,74 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169197,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu rekreacyjnego dla psów przy ul. Armii Krajowej w Kaliszu na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ, z uwzględnieniem zmian wynikających z brzmienia pkt 4.2. SWZ.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z wybudowaniem terenu rekreacyjnego dla psów, stanowiącego teren zamknięty o nawierzchni trawiastej.

2.1. W ramach przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zostaną wykonane następujące prace:
1) wyrównanie terenu, kultywatorowanie mechaniczne, nawiezienie ziemi urodzajnej i wykonanie nawierzchni z trawy – pow. ca 2.464,00 m2 (również na górach pod tunele), nawierzchnię wykonać zgodnie z pkt 3.8. projektu budowlanego i wykonawczego, zagęszczenie podłoża walcem gładkim oraz deszczowanie terenu bezpośrednio po zasianiu trawy;
2) usypanie trzech górek pod tunele dla psów;
3) dostawa i montaż elementów małej architektury: ławek w łuk – 6 sztuk, koszy na odpady – 2 sztuki, koszy na psie odchody – 2 sztuki, tuneli z tworzywa sztucznego montowanych w nasypach - 3 sztuki (2 sztuki 5 m i 1 sztuka 3 m), tablicy regulaminowej – 1 sztuka.

Drewno z którego zostanie wykonana następująca mała architektura: kosze na śmieci, kosze na psie odchody, ławki w łuk należy dobrać tak, aby ich odcień był do siebie jak najbardziej zbliżony.

Uwaga: wskazane w projekcie tunele ze stali nierdzewnej 304 o grubości blachy 2 mm, należy wykonać jako tunele z tworzywa sztucznego o szerokości nie mniejszej niż 0,60 m.

4) wykonanie 199 mb ogrodzenia panelowego z podmurówką o wys. 1,20 m.

Nowe ogrodzenie należy ustawić według rysunku technicznego. Na elementy ogrodzenia składają się dwa słupki stalowe o przekroju min. 40x40x3 mm, panele mocowane do słupków według rozwiązania systemowego. Panel ogrodzeniowy 123x250 cm średnica drutu fi3 mm oraz oczko 200x75 mm.

Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo.
Wymiary z projektu należy ewentualnie skorygować dostosowując do pomiarów z natury. Wszystkie elementy bram mają być po oczyszczeniu zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe. Sugerowana kolorystyka ogrodzenia to wg palety RAL 7016.

Wykonawca przed przystąpieniem do robót uzgodni ostatecznie kolorystykę z Zamawiającym.
W ogrodzeniu należy zamontować 3 furtki o szer. 120x1 m. Lokalizacja według rysunku technicznego.

Uwaga: wskazane w projekcie ogrodzenie o wys. 1,50 m, należy wykonać jako ogrodzenie o wysokości 1,20 m, zgodnie z powyższym opisem.


5) roboty porządkowe.

Wyżej wymieniony zakres stanowi część robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej określonej w pkt 4.6. ppkt 1)–3) SWZ i został on przedstawiony na „Planie zagospodarowania terenu”, będącego załącznikiem do SWZ.

2.2. W zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem nie należą prace wskazane poniżej, pomimo że zawarte są w dokumentacji projektowej określonej w pkt 4.6. ppkt 1)-3) SWZ:
1) wykonanie nawierzchni utwardzonych tj. nawierzchni z kostki betonowej oraz nawierzchni mineralno- żwirowej wraz z obrzeżami (w ich miejscu należy wykonać nawierzchnię z trawy);
2) usypanie 4 górek;
3) wykonanie przyłącza wodociągowego;
4) dostawa i montaż poidełka dla psów oraz dostawa i montaż pergoli przy wejściu na teren rekreacyjny;
5) wykonanie 1119 szt. nasadzeń zieleni izolacyjno-ozdobnej;
6) zasadzenie 8 sztuk drzew tj. Lipy holenderskiej „Pallida”;
7) dostawa i montaż elementów małej architektury tj.: tuneli z tworzywa sztucznego montowanych w nasypach – 3 sztuki (2 sztuki 4 m i 1 sztuka 5 m), mostka – 2 sztuk, schodków – 3 sztuk, tunelu wolnostojącego drewnianego – 1 sztuki, wahadła 1 – 1 sztuki, wahadło 2 – 1 sztuki, równoważni – 2 sztuk, kłody 1 – 1 sztuki, kłody 2 – 2 sztuk, liny – 2 sztuk, ławki prostej – 3 sztuk, koszy na psie odchody – 3 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262210-6 - Fundamentowanie

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143253,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY „ROMEL” ROMAN FLEJSIEROWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680012684

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 48

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.