eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu "Uczmy ciekawiej"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038886 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W OZORKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsz-ozorkow.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsz2018.zsz-ozorkow.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsz-ozorkow.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a1182b-a1b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012687/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy naukowych i wposażenia dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Uczmy ciekawiej”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020; realizowanego przez Powiat Zgierski w ramach konkursu nr RPLD.11.03.01-IZ.00-10-001/19, na podstawie umowy z dnia 25.06.2020 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ.26.4.2.1.2021.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt dydaktyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt dydaktyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt dydaktyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opublikował ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20-04-2021r. pod numerem 2021/BZP 00036276/01. Jednakże z uwagi na problemy technicznie dokumentacja postępowania nie została w tym samym dniu opublikowana na stronie prowadzonego postępowania, której adres został wskazany w treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokumenty zamówienia wraz z ogłoszeniem o zamówieniu zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego dopiero w dniu 21-04-2021r. Powyższe zaniechanie Zamawiającego jest niezgodne z art. 280 ust. 1 Pzp, który stanowi, że od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny i bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ.Powyższe zaniechanie Zamawiającego może być podstawą podniesienia zarzutu braku równego traktowania wszystkich wykonawców uczestniczących w powyższym postępowaniu.Mając powyższe na uwadze oraz fakt, że zakup przedmiotu zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020” Zamawiający unieważniając przedmiotowe postępowanie przed terminem składania ofert, zamierza uniknąć zarzutu ewentualnego unieważnienia zawartej umowy na skutek wady postępowania i korekt finansowych z tytułu naruszenia przepisów Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opublikował ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20-04-2021r. pod numerem 2021/BZP 00036276/01. Jednakże z uwagi na problemy technicznie dokumentacja postępowania nie została w tym samym dniu opublikowana na stronie prowadzonego postępowania, której adres został wskazany w treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokumenty zamówienia wraz z ogłoszeniem o zamówieniu zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego dopiero w dniu 21-04-2021r. Powyższe zaniechanie Zamawiającego jest niezgodne z art. 280 ust. 1 Pzp, który stanowi, że od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny i bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ.Powyższe zaniechanie Zamawiającego może być podstawą podniesienia zarzutu braku równego traktowania wszystkich wykonawców uczestniczących w powyższym postępowaniu.Mając powyższe na uwadze oraz fakt, że zakup przedmiotu zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020” Zamawiający unieważniając przedmiotowe postępowanie przed terminem składania ofert, zamierza uniknąć zarzutu ewentualnego unieważnienia zawartej umowy na skutek wady postępowania i korekt finansowych z tytułu naruszenia przepisów Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opublikował ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20-04-2021r. pod numerem 2021/BZP 00036276/01. Jednakże z uwagi na problemy technicznie dokumentacja postępowania nie została w tym samym dniu opublikowana na stronie prowadzonego postępowania, której adres został wskazany w treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokumenty zamówienia wraz z ogłoszeniem o zamówieniu zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego dopiero w dniu 21-04-2021r. Powyższe zaniechanie Zamawiającego jest niezgodne z art. 280 ust. 1 Pzp, który stanowi, że od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny i bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ.Powyższe zaniechanie Zamawiającego może być podstawą podniesienia zarzutu braku równego traktowania wszystkich wykonawców uczestniczących w powyższym postępowaniu.Mając powyższe na uwadze oraz fakt, że zakup przedmiotu zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020” Zamawiający unieważniając przedmiotowe postępowanie przed terminem składania ofert, zamierza uniknąć zarzutu ewentualnego unieważnienia zawartej umowy na skutek wady postępowania i korekt finansowych z tytułu naruszenia przepisów Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.