Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061309/01 - Wynik z dnia 2021-05-21
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038797 z dnia 2021-04-22 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu klasy DLP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu klasy DLP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b96aa3e-a36c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013840/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup oprogramowania klasy DLP z niezbędnymi modułami (Data in Motion, Data in Rest) i integracja z oprogramowaniem klasy SIEM. Licencja na 750 Stacji Roboczych i wsparcie na okres 2 lat
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.gov.pl/web/ncbr/postepowania-rozpoczete3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ePUAP:/NCBiR/SkrytkaESPprzetargi@ncbr.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wszystkie dokumenty przekazywane za pośrednictwem skrzynki ePUAP podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/21/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu klasy DLP z licencjami, wraz ze wsparciem, naokres24 miesięcy dla 800 stanowisk. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie dostawylicencji do zaoferowanego systemu dla maksymalnie 160 stanowisk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie dostawy licencji do zaoferowanego systemu dlamaksymalnie 160 stanowisk.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienie
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka za roboczogodzinę usług wsparcia technicznego i serwisu
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 Pzp, Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy, która niestanowi istotnej zmiany jej przedmiotu, a także w przypadku wystąpienia następującychokoliczności:1) zmiany przepisów prawa lub planowanej zmiany przepisów prawa(prace legislacyjne w toku) skutkujących lub mogących skutkować zmianą wymogów prawnychoraz zmiany zaleceń organów regulacyjnych i nadzoru (w tym ustanawianiu nowych), w zakresie,w jakim będzie to konieczne do dostosowania Przedmiotu Umowy do nowych przepisów lub zaleceń lub znalezienia rozwiązania podobnego do tego, jakie zostało określone PrzedmiotemUmowy,2) zmiany warunków technicznych Systemu w przypadku koniecznościzrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych wsytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwymwykonaniem Umowy - przy czym zmiana ta nie może skutkować obniżeniem parametrówtechnicznych oferowanego rozwiązania,3)wystąpienia okoliczności nie leżących po stronieWykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych Umową – możliwośćwydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, niewięcejjednak, niż o czas trwania tych okoliczności,4) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowyna skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,spowodowanych m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych lub norm technicznychlub technologii dotyczących sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, przy czym zmiany te mogąbyć powodowane w szczególności następującymi przyczynami:a) niedostępność na rynkuelementów/rozwiązań niezbędnych do wykonania Umowy spowodowana zaprzestaniemprodukcji lub wycofaniem z rynku tych elementów/rozwiązań po zawarciu Umowy,b) koniecznośćzrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych, niż wskazane w Umowie, w sytuacji, gdyby zastosowanieprzewidzianych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem PrzedmiotuUmowy,c) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa bądź zmiany organizacyjne postronie Zamawiającego,d) zmianą wymagań określonych w Załączniku nr 4 do Umowy, wprzypadku gdy wymaganie opisane w Załączniku nr 4 do Umowy nie gwarantuje osiągnięciaprzez Zamawiającego zamierzonego celu, a zmiana ta nie jest niekorzystna dlaZamawiającego.5) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, która ma wszczególności wpływ na zmiany terminów realizacji Umowy, przez którą na potrzeby niniejszejUmowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze nie zależnym od Stron, któregoStrony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąćani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.6) powstaniarozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie możnausunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanieUmowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.7) zmiany terminu realizacjiPrzedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia zmian w strukturze i organizacji Zamawiającegolub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają nazakres i termin prac Wykonawcy, gdy zaistnieje przerwa w całości bądź części w realizacjiprzedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego lub w przypadkuzajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i nie można byłoich przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wydłużenie terminurealizacji Przedmiotu umowy nie może przekraczać zaistniałej przerwy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29
| 2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





