eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Przygotowywanie i dostarczanie obiadów w okresie od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r. dla uczniów Szkół Podstawowych w Lesznie"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowywanie i dostarczanie obiadów w okresie od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r. dla uczniów Szkół Podstawowych w Lesznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wedu@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowywanie i dostarczanie obiadów w okresie od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r. dla uczniów Szkół Podstawowych w Lesznie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc24c73d-6993-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032482/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Przygotowywanie i dostarczanie obiadów w okresie od 02.01.2023r. do 31.12.2023r. dla uczniów Szkół Podstawowych w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ED.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 895713,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie gotowych dwudaniowych obiadów z napojem, w okresie od 02.01.2023 do 31.12.2023 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie.
2. Szkoła Podstawowa nr 5 posiada stołówkę szkolną wyposażoną w specjalne bemary nastawne na prąd w celu uzyskania stałej temperatury posiłków i zapewnienia, że posiłki podczas wydawania będą ciepłe. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Szkoła posiada własne naczynia (talerze, sztućce, termosy – jeden komplet).
3. Szkoła przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Szkoła - nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
4. Cena brutto 1 szt. obiadu powinna zawierać:
a) cenę brutto kosztów produktów niezbędnych do przygotowania 1 obiadu
oraz
b) cenę brutto kosztów dodatkowych 1 obiadu.
5. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Szkole jadłospis na dany tydzień
w czwartek poprzedzający jego rozpoczęcie z podaniem gramatury posiłku. Jadłospis zatwierdza Szkoła.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczania Szkole posiłków w następujących terminach i ilości:
a) Przewidywana liczba dni, w których będą dostarczane obiady to 170. Jednocześnie Szkoła zastrzega sobie, że liczba ta może ulec zmianie.
b) Szkoła Podstawowa nr 5 planuje, że dziennie należy dostarczyć około 140 obiadów. W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez Szkołę na dzień 140 sztuk, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów, Szkoła zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 930 danego dnia.
c) Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 2 stycznia 2023 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - o godzinie 12.00 do Szkoły Podstawowej nr 5, ul. Łowieckiej 50 c, 64-100 Leszno.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
7. Wykonawca dostarczać będzie posiłki-obiady do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej
nr 5 w Lesznie za pośrednictwem właściwego transportu do przewozu posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami sanitarno – epidemiologicznymi oraz opakowaniach w taki sposób, aby gwarantowało nienaruszalność.
8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć posiłki odpowiednio opakowane spełniające obowiązujące przepisy sanitarne.
9. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie do stołówki szkolonej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Łowieckiej 50 c w Lesznie przez pięć dni w tygodniu (poniedziałek-piątek).
10. Wykonawca dostarczać będzie posiłki-obiady do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej
nr 5 w Lesznie każdego dnia najpóźniej do godziny 1200, za pośrednictwem właściwego transportu do przewozu posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami sanitarno – epidemiologicznymi oraz opakowaniach w taki sposób, aby gwarantowało nienaruszalność. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć posiłki odpowiednio opakowane spełniające obowiązujące przepisy sanitarne. Wykonawca po upływie każdego miesiąca dostarczy Zamawiającemu fakturę, którą Zamawiający zobowiązuje się uregulować w terminie zgodnym z zawartą umową. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru każdego dnia odpadów żywieniowych, niejadalnych produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 159698,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów
z napojem w okresie od 02-01-2023 do 31-12-2023 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. Wojska Polskiego w Lesznie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia do Szkoły Podstawowej nr 7 posiłków - obiadów dwudaniowych z napojem.
3. Zamawiający informuje, iż Szkoła Podstawowa nr 7, posiada stołówkę szkolną wyposażoną w specjalne bemary nastawne na prąd w celu uzyskania stałej temperatury posiłków
i zapewnienia, że posiłki podczas wydawania będą ciepłe.
4. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
5. Zamawiający informuje, iż Szkoła Podstawowa nr 7 posiada własne naczynia (talerze, sztućce, termosy – jeden komplet).
6. Zamawiający informuje, iż Szkoła Podstawowa nr 7 przyjmie na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
7. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Szkoła Podstawowa nr 7 - nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru każdego dnia odpadów żywieniowych, niejadalnych produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami, każdego dnia do godziny 16.00. Puste pojemniki na odpady powinny być czyste i dostarczane wraz z posiłkami.
Cena brutto obiadu powinna zawierać:
a) cenę brutto kosztów produktów niezbędnych do przygotowania 1 obiadu - tzw. cenę „wsadu do kotła”,
b) cenę brutto kosztów dodatkowych 1 obiadu.
9. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dyrektorowi szkoły jadłospis na każdy kolejny miesiąc. Jadłospis z podaniem gramatury należy przedstawić na tydzień (7 dni) przed kolejnym miesiącem żywieniowym. Jadłospis zatwierdza dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczania Szkole Podstawowej nr 7 posiłków w następujących terminach i ilości: Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć około 230 obiadów przez około 170 dni w roku.
11. W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana na dzień 230 sztuk, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz żadne kary umowne z tego tytułu. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Szkoła zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 09:00 danego dnia.
12. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 2 stycznia 2022 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - do godziny 10.30 do Szkoły Podstawowej nr 7. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
14. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie do stołówki szkolonej Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Aleje Jana Pawła II 10 w Lesznie przez pięć dni w tygodniu (poniedziałek - piątek).
15. Wykonawca dostarczać będzie posiłki-obiady do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 7 w Lesznie każdego dnia najpóźniej do godziny 10:30 za pośrednictwem właściwego transportu do przewozu posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami sanitarno – epidemiologicznymi oraz opakowaniach w taki sposób, aby gwarantowało nienaruszalność.
16. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć posiłki odpowiednio opakowane spełniające obowiązujące przepisy sanitarne. Wykonawca po upływie każdego miesiąca dostarczy Szkole fakturę, którą Szkoła zobowiązuje się uregulować w terminie zgodnym z zawartą umową. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 307717,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi:
Świadczenie usługi, będzie polegało na przygotowaniu i wydawaniu posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego „Grota” oraz najmem kuchni i stołówki szkolnej w 2023 r.
2. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca będzie obowiązany świadczyć przedmiotowe usługi stanowiące przedmiot zamówienia od dnia 02.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 (170 DNI) r. tj. przez okres 12 m-cy, za wyjątkiem:
a) ferii zimowych
b) wakacje letnich
c) dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
Miejsce wykonywania usługi: 64-100 Leszno, ul. Rumuńska 6ab

3. Wymagania Szczegółowe:
1. Wykonawca ustali proponowaną cenę brutto jednego obiadu dla jednego ucznia, przy założeniu, że cena stanowi sumę dwóch składników; opłaty za obiad dla ucznia – tzw. „wsad do kotła” i dopłaty za przygotowanie obiadu.
2. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego przygotowania i wydawania obiadów dla uczniów w godz. od 11:00 do 15:40, z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Wszelkie zmiany dotyczące czasu i terminów wydawania posiłków wymagają uprzedniego uzgodnienia stron. Koszty przygotowania, wydawania i sprzątania ponosi Wykonawca. Liczba obiadów abonamentowych będzie comiesięcznie ustalana na podstawie zgłoszeń rodziców.
3. Wykonawca obowiązany jest umożliwić zakup i dostosować produktu do uczniów
z alergiami pokarmowymi.
4. Wykonawca odpowiada prawnie i materialnie za działania swoje i swoich pracowników
w tym za zaniechania, na zasadach określonych w przepisach prawa.
5. Koszty przygotowania, wydawania i sprzątania ponosi Wykonawca. Śmieci, odpady komunalne Wykonawca wykonujący usługę utylizować będzie we własnym zakresie.
6. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu jadłospis na cały miesiąc w czwartek poprzedzający jego rozpoczęcie z podaniem gramatury posiłku. Jadłospis zatwierdza Zamawiający.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i wydawania Zamawiającemu posiłków w ilości ok. 180 posiłków dziennie przez okres ok.170 dni roboczych (wyłączone zostały już przerwy w funkcjonowaniu placówki). W przypadku, gdy łącznie obiadów będzie mnie niż planowane na dzień ok.180 szt. przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe z tego tytułu. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przygotowanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości przygotowywanych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie u Wykonawcy najpóźniej do godziny 9.00 danego dnia. Przygotowanie obiadów będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. Obiady będą wydawane w godzinach 11.00 do 15.40. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, wydawanie obiadów odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie
z przedstawionym jadłospisem.
8. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie kuchni i stołówki przed dostępem osób trzecich (pełni dyżur), począwszy od godz. 16.00 do momentu uzbrojenia instalacji antywłamaniowej i opuszczenia obiektu.
9. Zamawiający posiada kuchnię i stołówkę szkolną która na czas trwania umowy wynajmie wykonawcy. Obowiązkiem Wykonawcy jest wyposażyć ją w niezbędny sprzęt właściwy do realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić min. 2 pracowników, którzy zapewnią ciągłość wydawania posiłków uczniom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 211140,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowywania posiłków poza obiektem Szkoły Podstawowej nr 13 w Lesznie;
2) dystrybucja posiłków po dostawie do Szkoły Podstawowej nr 13 w Lesznie realizowana będzie przez pracowników Wykonawcy z wykorzystaniem pomieszczeń oraz wyposażenia kuchennego Szkoły znajdującego się w w/w obiekcie przekazanego odpłatnie Wykonawcy;
3) codziennego, od poniedziałku do piątku, przygotowania i wydawania abonamentowych obiadów dla uczniów, pracowników Szkoły Podstawowej nr 13 w Lesznie i innych osób z wyłączeniem dni wolnych od nauki, w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r., w godz. od 10:30 do 15:30;
4) wszelkie zmiany dotyczące czasu i terminów wydawania posiłków wymagają zgody Szkoły;
5) koszty obsługi kuchni, wynajmu stołówki oraz sprzątania ponosi Wykonawca;
6) liczba obiadów abonamentowych będzie comiesięcznie ustalana na podstawie zgłoszeń rodziców;
7) szacunkowa liczba obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 13, wynosi 210 obiadów dziennie przez okres około 170 dni roboczych;
8) ustalenia proponowanej ceny brutto jednego obiadu dla jednego ucznia, przy założeniu, że cena stanowi sumę dwóch składników: opłaty za obiad dla ucznia – tzw. „wsad do kotła” i dopłaty za przygotowanie obiadu;
9) ustalenia opłaty za posiłek wydawany uczniowi szkoły zgodnie z art. 106 ust. 3,4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 – Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2020r. poz. 910;1378, Dz.U. z 2021r. poz.4). Opłata za obiad nie może być wyższa, niż koszty tzw. ,,wsadu do kotła”, czyli koszty zakupu produktów użytych do przygotowania posiłku. Do opłaty pobieranej za posiłek ucznia nie wlicza się pozostałych kosztów - przygotowania posiłku, czyli wynagrodzeń pracowników stołówki i składek od nich naliczanych oraz kosztów utrzymania stołówki. W związku z tym
10) Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w cyklu miesięcznym kosztów tzw. „wsadu do kotła” obiadu ucznia;
11) wyposażenia na własny koszt, po uzyskaniu zgody Szkoły, pomieszczeń w brakujące urządzenia niezbędne do prowadzenia stołówki. Urządzenia po okresie trwania umowy pozostają własnością Wykonawcy;
12) wyposażenia stołówki w naczynia wielorazowego użytku niezbędne do spożywania posiłków, na których będą podawane posiłki, oraz sztućców;
13) uiszczania –czynszu za wynajem stołówki, kosztów i opłat eksploatacyjnych na zasadach określonych w umowie najmu stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ,
14) Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe dla odpowiedniej grupy wiekowej. Gramatura i kaloryczność odpowiednia dla dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 15 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi produkcji żywności, a w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz.1154)
15) jadłospis musi być opracowany w cyklu dwutygodniowym; musi być podawany w formie pisemnej w sekretariacie szkoły i zostać zaakceptowany przez Dyrektora szkoły, a następnie wywieszony w pierwszym dniu tygodnia w stołówce szkoły,
16) Wykonawca dostarczać będzie posiłki do szkoły na swój koszt i ryzyko za pośrednictwem właściwego transportu do przewozu posiłków, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie normami sanitarno – epidemiologicznymi oraz opakowane w taki sposób, aby zagwarantować nienaruszalność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 249900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berlin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972385261

7.3.3) Ulica: 17 stycznia 64

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waykiki Waldemar Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970005805

7.3.3) Ulica: Narutowicza 119

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waykiki Waldemar Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970005805

7.3.3) Ulica: Narutowicza 119

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waykiki Waldemar Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970005805

7.3.3) Ulica: Narutowicza 119

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.