Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00020542/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
- 2022/BZP 00022726/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00023441/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146235100
1.5.8.) Numer faksu: 6215677
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d812f2-754e-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016776/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.Kw2232.3.2022.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr Nazwa J.m. Ilości1 Szczotka ryżowa (Szrober) plastikowa lub drewniana szt. 73
2 Szczotka żelazko duże szt. 50
3 Wiadro plastikowe z pokrywą szt. 430
4 Zestaw zmiotka i szufelka szt. 425
5 Szczotka do zamiatania szt. 430
6 Szczotka WC szt. 313
7 Miska plastikowa szt. 520
8 Zapas do mopa sznurkowy szt. 862
9 Zapas końcówka do mopa płaskiego szt. 60
10 Zapas do mopa płaskiego szt. 60
11 Mop – płaski szt. 60
12 Ściągaczka do wody 30 cm szt. 57
13 Ściągaczka do podłóg szt. 57
14 Szczotka chodnikowa 40 cm z uchwytem metalowym z kijem; szt. 53
15 Wiadro z wyciskaczem do mopa szt. 298
16 Kij drewniany z nakładką (gwintem) plastikową 120-150 cm. szt. 444
17 Zmywak kuchenny Szt. 600
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224100-9 - Miotły
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa J.m. Ilości1 Płyn do mycia paneli szt. 100
2 Środek antystatyczny do konserwacji mebli
szt. 100
3 Mleczko do czyszczenia (pielęgnacji) łazienek szt. 217
4 Ręcznik papierowy rolki szt. 600
5 Papier toaletowy biały szt. 6520
6 Worki na śmieci o poj. 35 L rolka 663
7 Worki na śmieci o poj. 60 L rolka 323
8 Worki na śmieci o poj. 120 L rolka 668
9 Ręcznik papierowy składany w "ZZ" karton 160
10 Mleczko z mikrokryształkami op. 750 ml szt. 180
11 Ręcznik papierowy 150M/2W/120067 biały szt. 112
12 Odświeżacz powietrza w spray 300-500 ml szt. 200
13 Kostka do zmywarki Szt. 300
14 Zapach do zmywarki Szt. 12
15 Worki czerwone 120 L opakowanie 25 szt. rolka 20
16 Worki czerwone 240 L opakowanie 25 szt. rolka 20
17 Worki na śmieci o poj. 160l Rolka 21
18 Worki na smieci o poj. 20 L Rolka 3
19 Odkamieniacz do baterii umywalkowej L 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa J.m. Ilości1 Płyn myjący przeznaczony do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością i środkami żywienia kg 1705
2 Preparat czyszczący do powierzchni tłustych i zabrudzeń smolistych w opakowaniach max 20 kg kg 600
3 Preparat do usuwania kamienia osadowego w opakowaniach max 5 kg Kg 210
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa J.m. Ilości1 Pasta do podłóg i lastrika 400-500 ml.
szt. 258
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39812000-7 - Pasty i kremy
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczotki z przeznaczeniem do wysokiej temperatury min. 121 stopni Celsjusza:Nazwa J.m. Ilości
1 Szczotka ręczna do szorowania twarda, zielona 200 mm szt. 5
2 Szczotka ręczna do szorowania twarda, czerwona 200 mm szt. 30
3 Szczotka ręczna do szorowania twarda, biała 200 mm szt. 10
4 Szczotka ręczna do szorowania twarda, różowa 200 mm szt. 2
5 Szczotka do szorowania z doprowadzeniem wody, twarda, czerwona 270 mm, biała szt. 5
6 Szczotka do szorowania z doprowadzeniem wody, twarda, czerwona 270 mm, zielona szt. 3
7 Wymienny wkład z podwójnym piórem do ściągaczki 7753 i 7763 czarny, 500mm, szt. 30
8 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, żółty, 1460mm, szt. 10
9 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, czerwony, 1460mm, szt. 10
10 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, zielony,1460mm, szt. 2
11 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, biały, 1460mm, szt. 4
12 Podłogowy ściągacz wody z wymiennym wkładem, czerwony, 500mm, szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta nie została podpisania podpisem elektronicznym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferty nie zostały podpisanie podpisem elektronicznym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta nie została podpisania podpisem elektronicznym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta nie została podpisania podpisem elektronicznym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Rzędzińska I, Koszyce Małe, Łękawka, i Tarnowiec, Gmina Tarnów
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
- 35/2024-Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.