Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585089/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00590165/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierzowska 31 A
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256400881
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srsiedlce@siedlce.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6750a0a-a4ae-4067-9749-05689badc25c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6750a0a-a4ae-4067-9749-05689badc25c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00038377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00255262/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadcznie usług sprzątania powierzchni biurowych oraz terenów zewnętrznych wokół budynków Sądu Rejonowego w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.261.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 442854,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 jest sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach:
a) Sądu Rejonowego w Siedlcach, przy ul. Kazimierzowskiej 31 A w Siedlcach,
b) Ośrodka Kuratorskiego przy Sądzie Rejonowym w Siedlcach przy ul. Starowiejskiej 24 lok. 5 w Siedlcach,
c) VIII Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Szpitalnej 2 w Łosicach,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 382320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 jest utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym w otoczeniu budynków:a) Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A w Siedlcach,
b) VIII Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych przy ul. Szpitalnej 2 w Łosicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 60534,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629514,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UZI Wojciech Uziębło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146175278
7.3.3) Ulica: ul. Siedlecka 131
7.3.4) Miejscowość: Strzała
7.3.5) Kod pocztowy: 08-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UZI Wojciech Uziębło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146175278
7.3.3) Ulica: ul. Siedlecka 131
7.3.4) Miejscowość: Strzała
7.3.5) Kod pocztowy: 08-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa klimatyzatorów przenośnych
- Roboty remontowe wojskowej bocznicy kolejowej nr 147 w Siedlcach
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim - etap II
- Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 5 o windę zewnętrzną dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Siedlcach
- "Remont drogi powiatowej nr 3627W w obrębie m. Cierpigórz"
- Dostawa odczynników chemicznych do HPLC dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy Słomniki
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług DDD oraz likwidacji gniazd owadów dla PCM Sp. z o.o.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie
- Kompleksowe utrzymanie czystości w Ośrodku Hutnik w Warszawie
- Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i wyposażenia obiektu Stadion Zimowy w kompleksie ArcelorMittal Park w Sosnowcu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.