Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323300/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
POSIŁEK DLA POTRZEBUJĄCYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KALISZU
w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.dfk@mops-kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops-kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://mops.kalisz.ibip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POSIŁEK DLA POTRZEBUJĄCYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KALISZUw 2022r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d308a8-618c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038640/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Posiłek dla potrzebujących świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323300/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS-DFK.2318.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Na przedmiot zamówienia składa się przygotowywanie, wydawanie i dostarczanie gorącego posiłku z wyłączeniem zup, dla świadczeniobiorców MOPS w Kaliszu w dni powszednie, w tym w szczególności dla:- osób starszych,
- osób chorych,
- osób niepełnosprawnych.
2. Przewidywana ilość posiłków w dni powszednie szacunkowo 33.460 posiłki przez okres realizacji zamówienia tj. dla około 140 osób dziennie w tym szacunkowo dla 20 osób wymagających dostarczenia posiłku do miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy (z wyłączeniem : 17 czerwca 2022r.) .
3.Liczba posiłków, o których mowa powyżej może ulec zmianie - w zależności od rzeczywistych potrzeb.
Wykonawca przyjmuje powyższą okoliczność do wiadomości i wyraża zgodę na zawarcie i wykonanie umowy przy jej uwzględnieniu oświadczając, że nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 247604 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.Na przedmiot zamówienia składa się przygotowywanie, wydawanie i dostarczanie gorącego posiłku z wyłączeniem zup, dla świadczeniobiorców MOPS w Kaliszu w dni powszednie, w tym w szczególności dla:- osób starszych,
- osób chorych,
- osób niepełnosprawnych.
2. Przewidywana ilość posiłków w dni powszednie szacunkowo 33.460 posiłki przez okres realizacji zamówienia tj. dla około 140 osób dziennie w tym szacunkowo dla 20 osób wymagających dostarczenia posiłku do miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy (z wyłączeniem : 17 czerwca 2022r.) .
3.Liczba posiłków, o których mowa powyżej może ulec zmianie - w zależności od rzeczywistych potrzeb.
Wykonawca przyjmuje powyższą okoliczność do wiadomości i wyraża zgodę na zawarcie i wykonanie umowy przy jej uwzględnieniu oświadczając, że nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 247604 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247604 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321216 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247604 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.G.H.U.RACZEK-Krzysztof Gięda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181184951
7.3.3) Ulica: Widok 96A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247604 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247604 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321216 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247604 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.G.H.U.RACZEK-Krzysztof Gięda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181184951
7.3.3) Ulica: Widok 96A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247604 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do inaktywacji patogenów w osoczu dla RCKiK w Kaliszu
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2026r.
- Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy ul. Nędzerzewskiej w Kaliszu.
- Dostawa drutu do taśmowania do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Sukcesywne dostawy zestawów do implantacji kardiowerterów - defibrylatorów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego "Przebudowa pomieszczeń oraz wykonanie nowej elewacji budynku Dom Studenta "Bulionik" przy ul. Łódzkiej 149 w Kaliszu"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie
- Realizacja Usługi Cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego w projekcie pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Strzyżewice"
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków do Przedszkola Miejskiego nr 21 "Gryfickie Smyki" w Słupsku
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 9 im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku-Białej"
- Kompleksowa organizacja konferencji pt.: "Forum Bydła Mlecznego i Mięsnego"
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Bielsku-Białej
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.