Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011692/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00011692/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011692/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011692/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015659/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00016694/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00018019/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038171 z dnia 2021-04-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykończenie i doposażenie budynku Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwaniska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Iwaniska
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-570
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 8601254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@iwaniska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://iwaniska.pl/bip/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykończenie i doposażenie budynku Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-330e9cf7-7804-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003058/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykończenie i doposażenie budynku DPS w Przepiórowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011692/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7926829,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykończenie i doposażenie budynku Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie (etap II), który jest w stanie surowym zamkniętym, oraz wykonanie zagospodarowania przyległego terenu. W budynku o pow. użytk. 1355,97 m2 powstanie 25 dwuosobowych pokoi z łazienkami, pokój gościnny, kaplica, sala posiłków, kuchnia z zapleczem, kuchnia pomocnicza, łazienki i cała infrastruktura sanitarna, socjalna oraz magazynowa. Gmina posiada pozwolenie na budowę i dokumentację techniczną umożliwiającą realizację inwestycji.2. W ramach realizacji inwestycji Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska zmiany do pozwolenia na budowę na podstawie i w zakresie koncepcji zmian do projektu dotyczy zmian w zakresie systemu ogrzewania budynku, odprowadzenia ścieków, odprowadzenia wody z drenażu opaskowego, rozbudowy instalacji fotowoltaicznej.Uwaga: Wykonawca w ramach wprowadzonych zmian do dokumentacja projektowej ma obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz audytów energetycznych dla instalacji OZE. Wskaźniki do uzyskania dla całego zadania:1) Zapotrzebowanie na energię elektryczną i cieplną budynku pokryte z OZE - 50%2) Obiekt będzie przystosowany do leczenia, rehabilitacji i całodobowej opieki nad osobami starszymi i schorowanymi 3) zapewnienie dostępności w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 oraz 2020 poz. 1062)3. W ramach I etapu wykonany został stan surowy zamknięty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09330000-1 - Energia słoneczna
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5662747,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7717000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5662747,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661 19 41 427
7.3.3) Ulica: Ul. Rosłońskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje teletechniczne: PPH Alamaster Sebastian Trzebiński, ul. Staffa 3/73, 25-410 KielceRoboty drogowe: "Witbruk" Witold Rusiecki, ul. Szpitalna 25, 27-400 Ostrowiec Św. Oczyszczalnie ścieków, Instalacja fotowoltaiczna, Pompa ciepła
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSTROWIECKI KOMBINAT BUDOWLANY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
OSTROWIECKI KOMBINAT BUDOWLANY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5662747,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
| 2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI IWANISKA
więcej: przetargi IWANISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Przebudowa ciągu ulicy Kwiatowej i ulicy Paproci w Podkowie Leśnej
- Aranżacja wnętrz sekretariatu i gabinetów w budynku przy ul. Powstańców 52 w Katowicach
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





