eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jamielniku II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038141 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jamielniku II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564726317

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy udzielający zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa (art. 7 pkt 36 ustawy Pzp)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jamielniku II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9be6f8f-a343-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000237/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jamielniku II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie partnerstwa innowacyjnego na podstawie: art. 297 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl www.bip.gminanml.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczta elektroniczna zamowienia@gminanml.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RD.271.4.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.4.) Zapotrzebowanie na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane

Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jamielniku II. Budynek SP zlokalizowany jest na działce wydzielonej geodezyjnie o numerze ewidencyjnym 204/4, 281205_2 Nowe Miasto Lubawskie – Gmina, 0006 Jamielnik.Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja istniejącej Szkoły Podstawowej w Jamielniku oraz modernizacja istniejącej kotłowni. Jako podstawowe wytyczne zgodnie z opracowanym audytem energetycznym zaprojektowano obniżenie kosztów ogrzewania poprzez docieplenie ścian zewnętrznych bryła A (z uzupełnieniem grubości styropianu w bryłe B wcześniej docieplonych od zewnątrz styropianem gr. 5 i 10 cm, docieplenie stropów pod nieogrzewanym strychem (bryły A i B), wymianę stolarki okiennej bryły A i B, wymianę okien dachowych (pozostałych do wymiany) w połaci dachowej bryły A oraz wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych (bryły A+B). Wymianę źródła ciepła na nowe kotły na biomasę oraz modernizację instalacji c.o. i instalacji c.w.u. wraz z izolacją termiczną części przewodów i podłączenie instalacji do nowego źródła ciepła z montażem nowego zasobnika c.w.u..,Projektowane działania termomodernizacyjne- Docieplenie stropodachu niewentylowanego nad kotłownią płytami z wełny mineralnej lub styropianu gr. 22 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,034 W/(m·K) oraz wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy wraz robotami towarzyszącymi- Wymiana części przewodów instalacji c.w.u. na nowe izolowane z podłączeniem instalacji c.w.u. do nowego źródła ciepła.- Wymiana starych okien (bryła A i B) na nowe okna drewniane lub PCV o współczynniku przenikania ciepła U 0,90 W/(m2·K) z montażem nawiewników higrosterowanych.- Docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną - bryła A, na pasie dolnym w przestrzeni kratownicy nad płytą warstwową, granulatem z wełny mineralnej lub celulozy gr. 18 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,038 W/(m·K) wraz robotami towarzyszącymi- Docieplenie ścian zewnętrznych (bryła A) płytami ze styropianu lub wełny mineralnej gr. 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,036 W/(m·K) wraz z robotami towarzyszącymi.- Docieplenie stropu nad poddaszem pod nieogrzewanym strychem (bryła A) płytami z wełny mineralnej gr. 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,038 W/(m·K) wraz z robotami towarzyszącymi- Docieplenie stropu nad parterem pod nieogrzewanym strychem (bryła B) płytami z wełny mineralnej gr. 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,038 W/(m·K) wraz z robotami towarzyszącymi- Uzupełnienie grubości docieplenia ściany zewnętrznej - bryła B (docieplonej od zewnątrz styropianem gr. 5cm) płytami ze styropianu lub wełny mineralnej gr. 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła ??0,032 W/(m·K) wraz z robotami towarzyszącymi.- Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic (powyżej gruntu bryła A) płytami ze styropianu, wełny mineralnej lub polistyrenu XPS gr. 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,030 W/(m·K) wraz z robotami towarzyszącymi.- Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych (bryła A i B) na nowe drzwi aluminiowe, drewniane lub stalowe o współczynniku przenikania ciepła U 1,30 W/(m2·K)- Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic (poniżej gruntu bryła A) płytami ze styropianu lub polistyrenu XPS gr. 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,038 W/(m·K) z rozebraniem istniejącej opaski, odkopaniem ścian, ich zaizolowaniem oraz obsypaniem i odtworzeniem opaski wokół budynku wraz z robotami towarzyszącymi.- Wymiana starych okien połaciowych (pozostałych do wymiany - bryła A) na nowe okna drewniane lub PCV o współczynniku przenikania ciepła U 1,10 W/(m2·K) z montażem nawiewników higrosterowanych.- Docieplenie ścian zewnętrznych - (bryła B z gazobetonu gr. 24 cm docieplonych styropianem gr. 10cm) płytami ze styropianu lub wełny mineralnej gr. 6 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,032 W/(m·K) wraz z robotami towarzyszącymi.- Wykonanie nowej instalacji c.o. z izolacją przewodów (w pomieszczeniach nieogrzewanych) oraz wymianą grzejników na nowe z głowicami termostatycznymi. Wymiana źródła ciepła na nowe kotły na biomasę, wprowadzenie buforu ciepła oraz regulacja instalacji.- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku poprzez wymianę 357 opraw, wyposażonych w wyposażonych w 649 źródeł światła, na oprawy energooszczędne i oświetlenie typu LED, wraz z wykonaniem niezbędnego remontu instalacji elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.9 ) Minimalne wymagania oraz kryteria oceny ofert niepodlegające negocjacjom:

cena - 60 punktów okres gwarancji - 40 punktów

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. 6.1.1 Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj:Co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych brutto) polegające na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej (zgodnie z art.3 pkt. 6,7,7a ustawy Prawo budowlane Dz. U. z 2020r. poz. 1333) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. . o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże się: a) o najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy Prawo budowlane,b) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, określone przepisami Prawo budowlane,c) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określonych przepisami ustawy Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20 000,00 złotych.10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brodnicy nr rachunku 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005, z dopiskiem na przelewie: z dopiskiem: Wadium – „Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jamielniku II”10.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.10.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4 IDW, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana; b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.9.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

2021-05-07 10:00

8.10.) Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.11.) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2021-05-07 12:00

8.12. Zamawiający zamierza ograniczyć liczbę wykonawców, których zaprosi do składania ofert wstępnych: Nie

8.18.) Zamawiający przewiduje podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie partnerstwa innowacyjnego na podstawie: art. 297 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.