eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA LATA 2023-2024



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA LATA 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SYCOWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WROCŁAWSKA 8

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 627855154

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgk@sgk-sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgk-sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA LATA 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b734db-81df-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/UK/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 815640,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wraz transportem oleju napędowego na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych SGK Sp. z o.o. w latach 2023 i 2024.
b) Dostarczony olej napędowy winien odpowiadać parametrom określonym w normie PN-EN 590:2022-08 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. ws wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015, poz. 1680) oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2022 r. zmieniające Rozporządzenie ws wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2022 poz. 727).
c) Przewidywania ilość zamówienia ogółem: 120 000 l oleju napędowego, w tym olej zimowy.
d) Przewidywana ilość zamówienia na rok 60 000 l oleju napędowego, w tym olej zimowy.
e) Przewidywana ilość zamówienia miesięcznie: 5 000 l oleju napędowego.
f) Maksymalna jednorazowa dostawa oleju napędowego wynosi 5 000 l.
g) Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia jest wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) zakupów bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych.
h) Olej napędowy będzie dostarczany do zbiornika stanowiącego własność Zamawiającego, zbiornik znajduje się na terenie prowadzonej przez Zamawiającego działalności przy ul. Wrocławskiej 8 w Sycowie.
i) Zamawiający zastrzega aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze (od pn do pt) w godzinach od 7°° do 14°° każdorazowo w obecności pracownika Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia składane będą telefonicznie.
j) Przy realizacji każdej dostawy Wykonawca musi posiadać aktualny atest/świadectwo, sporządzone przez uprawnione laboratorium; atest/świadectwo musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo, oraz musi być zaopatrzone w datę wykonania badań; badania dostarczonego paliw winny być przeprowadzone nie wcześniej niż 3 dni przed dostawą.
k) Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania : w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy.
l) W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego paliwa (po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy) Zamawiający może zlecić na koszt Wykonawcy wykonanie badań próbki tej dostawy w niezależnym laboratorium.
m) Rozbieżność polegająca na niezgodności parametrów próbki paliwa z danej dostawy z parametrami wynikającymi z dostarczonego atestu jakościowego producenta potwierdzona badaniem laboratoryjnym, uważana będzie jako dostawa niezgodna z zamówieniem. Konsekwencją uznania dostawy jako niezgodnej z zamówieniem będzie natychmiastowy odbiór dostarczonego wadliwego paliwa przez Wykonawcę na jego koszt i niezwłoczne dostarczenie oleju napędowego wolnego od wad oraz pokrycie wszystkich kosztów i strat poniesionych przez Zamawiającego spowodowanych wadliwą dostawą.
n) Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania paliwa.
o) Rozliczenie będzie następowało za faktyczną ilość dostarczonego paliwa (litry rzeczywiste, bez przeliczania na ilość w temperaturze referencyjnej) każdorazowo po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw na dzień zgłoszenia zamówienia oraz przy zastosowaniu ustalonej wielkości rabatu w % w wysokości określonej przez Wykonawcę w ofercie. Zaproponowane upusty są wielkościami stałymi przez cały okres obowiązywania umowy.
p) Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę jednostkową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH BIS Sp. j. Józef Szyszka i Jerzy Szyszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619-00-10-340

7.3.3) Ulica: Namysłowska 7

7.3.4) Miejscowość: Bralin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.