Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego na obszarze gmin: Bukowsko, Zarszyn, wiejskiej Sanok – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134652942
1.5.8.) Numer faksu: 134652988
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-sanok.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego na obszarze gmin: Bukowsko, Zarszyn, wiejskiej Sanok – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c2ca055-7aa0-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029550/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego na obszarze gmin: Bukowsko, Zarszyn, wiejskiej Sanok – Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego na obszarze gmin: Bukowsko, Zarszyn, wiejskiej Sanok – Etap I.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowanie – tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na:
- odbudowa mostu na potoku Pielnica w ciągu drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec w km 7+146 w miejscowości Nadolany,
- przebudowa mostu na potoku Pielnica w ciągu drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec w km 6+440 w miejscowości Nadolany,
- przebudowa drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec od km 6+432 do km 7+180 w miejscowości Nadolany,
- remont drogi powiatowej nr 2206R Długie - Pielnia (Pielnia przez Wieś - przed mostem na Pielnicy) od km 4+650 do km 5+550,
- przebudowa drogi powiatowej nr 2206R Długie - Pielnia (Pielnia przez Wieś - za mostem na Pielnicy) od km 3+862 do km 4+632,
- przebudowa drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec od km 4+050 do km 4+510 w miejscowości Pielnia (z chodnikiem od kościoła do cmentarza),
- wykonanie miejsca do wysiadania pasażerów z autobusów przy drodze powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec w km 3+043 - 3+128 (strona prawa) oraz w km 3+043 - 3+093 (strona lewa), wraz z wymaganymi decyzjami, uzgodnieniami, zgłoszeniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę/ZRID i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę/decyzji ZRID.
Podstawą do przygotowania dokumentacji projektowej stanowi PFU wraz z załącznikami.
Budowa - tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, niniejszym PFU, pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych inwestycją.
Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w wizytach na terenie budowy, wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212329-1 - Ekrany ochronne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45243510-0 - Budowa nasypów
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71351914-3 - Usługi archeologiczne
79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powiat Sanocki otrzymał, na realizację zadania, dofinasowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Regulamin tego Programu w § 2. pkt 31 mówi, że posiadanie udziału własnego jest warunkiem uzyskania Dofinansowania z Programu. Uściśleniem tej regulacji jest komunikat BGK na stronie internetowej Programu, który określa moment, w którym beneficjent musi dysponować wkładem własnym tj.: „posiadanie udziału własnego”, używane w Regulaminie Naboru wniosków o dofinansowanie i jego załącznikach, oznacza zobowiązanie wnioskodawcy do wniesienia udziału własnego w realizację inwestycji, w tym do zapewnienia faktycznego dysponowania tymi środkami nie później niż w dniu ogłoszenia postępowania zakupowego na realizację inwestycji.” Powiat Sanocki w dniu ogłoszenia postępowania nie posiadał udziału własnego w rozumieniu Regulaminu Programu.Kontynuowanie tego postępowania mogłoby doprowadzić do złamania warunków Regulaminu Programu, utraty dofinansowania i brakiem środków na realizację zadania a co za tym idzie dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
- na dostawę próbówek i innego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Sanoku
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- na dostawę mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ Sanok
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 9
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
więcej: Ekrany ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.