eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa warzyw przetworzonych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037982 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw przetworzonych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523820-900

1.5.8.) Numer faksu: 523820-919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://zp.swnet.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


ZAKŁAD KARNY W KORONOWIE

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw przetworzonych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe4b7b6-8bb6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017358/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 WARZYWA PRZETWORZONE ( SAŁATKI WARZYWNE, GROSZEK KONCENTRAT POMIDOROWY ITP. )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021556/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 29783,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1:1. Marchew mrożona krojona w kostkę – 500 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowanie zbiorcze 5 – 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:19922. Mieszanka warzywna 5-składnikowa mrożona (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, pietruszka, seler) – 1500 kg ( ilość szacunkowa ), (opakowanie zbiorcze 5 – 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:19973. Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona (ilość szacunkowa) – 1600 kg, (opakowanie zbiorcze 5 – 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:19974. Mieszanka warzywna 6-składnikowa mrożona - (ilość szacunkowa) – 600 kg, ( z zawartością papryki czerwonej ) (opakowanie zbiorcze 5 – 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:19975. Włoszczyzna paski (marchew, seler, pietruszka, por) (ilość szacunkowa) - 600 kg, (opakowanie zbiorcze 5 – 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:19976.Truskawka mrożona – 200 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 2 kg. Nomenklatura CPV:15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997/Az1:2002P.7. Koperek mrożony – 110 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 0,25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9,8.Pietruszka nać – 50 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 0,25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 20556,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dżem wieloowocowy – 1000 kg ( ilość szacunkowa ), (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:20002. Dżem truskawkowy – 1 200 kg ( ilość szacunkowa ) (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:20003. Marmolada wieloowocowa o konsystencji twardej – 1 300 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV:15332230-5, PN-A-75103:1993

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332230-5 - Marmolady

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332296-5 - Dżem truskawkowy

4.5.5.) Wartość części: 9227,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17424,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17424,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17424,75

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979

7.3.3) Ulica: MIESIĄCZKOWO

7.3.4) Miejscowość: GÓRZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17424,75

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8866,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12274,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8866,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: OSIEDLOWA

7.3.4) Miejscowość: KOŚCIAN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8866,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.