Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147246/01 - Wynik z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-825542e1-d1e7-44f0-98fc-ab6c326b3491
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania szczegółowo opisane w Rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na przebudowie infrastruktury technicznej przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych na terenie Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie A, gm. Pajęczno.
2) Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o niniejszą umowę oraz:
1) Formularz ofertowy Wykonawcy załącznik nr 1 do SWZ i umowy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej, które stanowią załącznik nr 1A), 1B), 1C), 1D), 1E), 1F), 1G), 1H), 1I), 1J) do SWZ i umowy.
2) Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ i umowy.
3) Dokumenty, które stanowią załącznik do nr 3 do SWZ i umowy, tj.:
a) Projekt techniczny – branża sanitarna,
b) Projekt techniczny – branża konstrukcyjna – podesty,
c) Projekt techniczny – branża elektryczna,
d) Projekt techniczny – branża inżynieryjna – oczyszczalnia hydrobotaniczna,
e) Kosztorysy i przedmiary robót:
A) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
B) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
C) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
D) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
E) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
F) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
G) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
H) przedmiar_kosztorys_branża elektryczna,
I) przedmiar_kosztorys_branża konstrukcyjna,
J) przedmiar_kosztorys_oczyszczalnia hydrobotaniczna,
f) STWiORB – branża sanitarna,
g) STWiORB – branża elektryczna,
h) STWiORB – branża konstrukcyjna,
i) STWiORB - branża inżynieryjna – oczyszczalnia hydrobotaniczna.
3) Prace budowlane należy wykonywać z uwzględnieniem poniższych etapów (na etapie realizacji umowy Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuści zmianę kolejności wykonywania poszczególnych etapów):
Etap I – Prace w rejonie budynku administracyjnego i magazynowego – zbiornik na deszczówkę wraz z instalacją nawadniającą;
Etap II – Prace w rejonie drogi wewnątrz Zakładu – tłocznia nr 3, tłocznia nr 1, do KP1 i KP2 wraz z instalacją elektryczną;
Etap III - Prace w rejonie wagi nr 2 (pośrodku Zakładu) i zbiorników, tj. rejon pompowni nr 1 i pompowni nr 2;
Etap IV – Prace w obrębie zbiorników wraz z wykonaniem podestów do zbiorników;
Etap V – Prace związane z wykonaniem nawodnienia wzdłuż hali i składowiska;
Etap VI – Prace w rejonie oczyszczalni hydrobotanicznej.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SWZ, tj.:
- Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ i umowy;
- Dokumentach, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ i umowy, tj.:
a) Projekt techniczny – branża sanitarna,
b) Projekt techniczny – branża konstrukcyjna – podesty,
c) Projekt techniczny – branża elektryczna,
d) Projekt techniczny – branża inżynieryjna – oczyszczalnia hydrobotaniczna,
e) Kosztorysy i przedmiary robót:
A) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
B) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
C) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
D) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
E) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
F) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
G) przedmiar_kosztorys_branża sanitarna,
H) przedmiar_kosztorys_branża elektryczna,
I) przedmiar_kosztorys_branża konstrukcyjna,
J) przedmiar_kosztorys_oczyszczalnia hydrobotaniczna,
f) STWiORB – branża sanitarna,
g) STWiORB – branża elektryczna,
h) STWiORB – branża konstrukcyjna,
i) STWiORB - branża inżynieryjna – oczyszczalnia hydrobotaniczna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Cena – maksymalnie 100,00 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100,00 punktów.
Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Liczba punktów = --------------------------------- x 100,00
Cena badanej oferty
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez Wykonawcę może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych wraz z wykonaniem prac towarzyszących (wykaz z podaniem wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy), poświadczonej pozytywną referencją bądź innymi dokumentami inwestora lub innych podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca, o wartości minimum 1.000.000,00 zł netto - załącznik
nr 11 do SWZ.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następującego wykazu dla osób, które będą realizowały przedmiotowe zadanie:
a) Kierownik budowy bądź Kierownik robót sanitarnych:
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
b) Kierownik robót drogowych:
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).
c) Kierownik robót elektrycznych:
- posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie) - załącznik nr 12 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale X SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale X SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do: 07.02.2025 r., godz. 11:00:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łódzkim Banku Spółdzielczym O/ Bełchatów nr: 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 z dopiskiem: „Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2025”
Uwaga!
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: ”EKO-REGION” sp. z o.o.
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projektach umów, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-07 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
WIZJA LOKALNA1. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty.
2. Wizja ma służyć sprawdzeniu miejsca i warunków wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 27.01.2025 r. o godzinie 10:00 na terenie Zakładu/ Instalacji "EKO-REGION" sp. z o. o. w Dylowie A, gm. Pajęczno (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej przy budynku biurowym).
4. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu chęć przeprowadzenia wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji pisemnie na adres e-mail: sekretariat@eko-region.pl.
5. Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę i Zamawiającego – załącznik nr 13 do SWZ.
6. Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania Wykonawców podczas wizji lokalnej.
7. Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
PODSTAWY WYKLUCZENIA:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych:
a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Przed podpisaniem Umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia całkowitego brutto.
TERMIN REALIZACJI UMOWY
Do 7 miesięcy licząc od daty protokolarnego przekazania placu wykonania przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa wraz z montażem poczty pneumatycznej oraz urządzenia do automatycznej rejestracji i sortowania probówek w ramach realizacji zadania pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług ... "
- Budowa Leśnej Krainy Rekreacji - II przetarg
- Budowa chodników w osiedlach mieszkaniowych na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II) - Część I - Budowa chodnika w ul. Żytniej - Część II - Budowa chodnika w ul. Zbożowej
- Rozbudowa i przebudowa dróg w miejscowości Poręby (ZRID) - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4912E na odc. od msc. Grabostów do msc. Ostoja"
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących obszaru związanego z SOR, w tym podjazdu i chodnika, żelbetowej konstrukcji nośnej oraz wiaty, w ramach realizacji zadania pn. "Podniesienie jakości (....)"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Krakowie przy ul. Kazimierza Odnowiciela 2
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
- Zakup i montaż windy zewnętrznej budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.