eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa monitorów ekranowych, gogli VR oraz części komputerowych dla AWF Katowice - 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitorów ekranowych, gogli VR oraz części komputerowych dla AWF Katowice – 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 72A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-060

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aifz@awf.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf-katowice.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa monitorów ekranowych, gogli VR oraz części komputerowych dla AWF Katowice – 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ef94e2-5f83-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321637/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Monitora ekranowego - 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Gogli VR (zestaw) – 3 zestawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 6900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa stojaków na monitory – 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ustalił dwa kryteria oceny ofert: kryterium ceny (waga – 60%) i kryterium terminu dostawy (waga – 40%). W ramach kryterium terminu dostawy Zamawiający ustalił punktację: 1 pkt za dostawę w terminie do dn. 31.12.2021 r., 0 pkt za dostawę do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Do części nr 1 i 2 wpłynęła więcej niż jedna oferta, w związku z czym nie ma możliwości zawarcia umowy do dn. 31.12.2021 r. Oferty najkorzystniejsze w kryteriach oceny ofert zawierają termin realizacji do dn. 31.12.2021 r. Niniejsze okoliczności wskazują jednoznacznie na wadę postępowania niemożliwą do usunięcia, co w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ustalił dwa kryteria oceny ofert: kryterium ceny (waga – 60%) i kryterium terminu dostawy (waga – 40%). W ramach kryterium terminu dostawy Zamawiający ustalił punktację: 1 pkt za dostawę w terminie do dn. 31.12.2021 r., 0 pkt za dostawę do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Do części nr 1 i 2 wpłynęła więcej niż jedna oferta, w związku z czym nie ma możliwości zawarcia umowy do dn. 31.12.2021 r. Oferty najkorzystniejsze w kryteriach oceny ofert zawierają termin realizacji do dn. 31.12.2021 r. Niniejsze okoliczności wskazują jednoznacznie na wadę postępowania niemożliwą do usunięcia, co w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ustalił dwa kryteria oceny ofert: kryterium ceny (waga – 60%) i kryterium terminu dostawy (waga – 40%). W ramach kryterium terminu dostawy Zamawiający ustalił punktację: 1 pkt za dostawę w terminie do dn. 31.12.2021 r., 0 pkt za dostawę do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Do części nr 1 i 2 wpłynęła więcej niż jedna oferta, w związku z czym nie ma możliwości zawarcia umowy do dn. 31.12.2021 r. Oferty najkorzystniejsze w kryteriach oceny ofert zawierają termin realizacji do dn. 31.12.2021 r. Niniejsze okoliczności wskazują jednoznacznie na wadę postępowania niemożliwą do usunięcia, co w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.