Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002649/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-25
- 2021/BZP 00002649/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006933/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-11
- 2021/BZP 00235577/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037219 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa chodnika w Gminie Pilchowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 65 21
1.5.8.) Numer faksu: 32 235 69 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa chodnika w Gminie Pilchowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dfd0162-5c8d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000455/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa chodnika w Gminie Pilchowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002649/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1309641,96 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej, ul. Dębowej w Nieborowicach”Zadanie polega na przebudowie drogi gminnej ul. Dębowej w Nieborowicach zgodnie z zakresem projektowym. Teren objęty zakresem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Nieborowice przy ul. Dębowej. Ulica Dębowa stanowi dojazd do budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych wzdłuż tej drogi. Droga ta jest sięgaczem, posiada klasę drogi wewnętrznej (niepubliczna) i łączy się od strony zachodniej istniejącym zjazdem z drogą powiatową nr 2926S ulicą Główną.Ogólny zakres zadania obejmuje:• Przebudowa konstrukcji drogi gminnej ul. Dębowej z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR3.• Wykonanie zjazdów z kostki betonowej oraz regulacja wysokościowa zjazdów istniejących o nawierzchni twardej (kostka, płyty).• Wykonanie gruntowych poboczy w ciągu drogi.Zakres inwestycji przewiduje wykonanie przebudowy jezdni istniejącej drogi ul. Dębowej o szerokości 5 m na drogę o nawierzchni z kostki betonowej ograniczoną obustronnie krawężnikami betonowymi wraz z przebudową istniejących zjazdów do posesji w nawierzchni z kostki betonowej. Bezpośredni odbiór wód z nawierzchni drogi odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez prawidłowo ukształtowane kombinacje pochyleń podłużnych drogi oraz przechyłek poprzecznych. W miejscach wskazanych na planie zagospodarowania terenu przewidziano wykonanie progów zwalniających typu U-16c w celu uspokojenia ruchu.Wszystkie projektowane elementy zostały pokazane i zwymiarowane na rysunkach Zagospodarowania Terenu.Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej ul. Dębowej w Nieborowicach:a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie przebudowywanych dróg gminnych jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym.b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw.c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania.d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta.f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez właściwy organ zatwierdzający dla dróg niebędących drogami publicznymi oraz zawiadomienia co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu.g) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej, stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SWZ opracowanej przez: Firma Inżynierska „Proeko” Maciej Czankow, ul. Mickiewicza 62b, 44 – 120 Pyskowice.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 653425,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: „Przebudowa nawierzchni na działce gminnej nr 857/79 - boczna ul. Gliwickiej w Pilchowicach”Zadanie polega na przebudowie nawierzchni w postaci wykonania utwardzenia nawierzchni gminnej drogi wewnętrznej – bocznej ul. Gliwickiej w Pilchowicach w zakresie obejmującym odcinek drogi od miejsca włączenia do zjazdu w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 921 (bez zjazdu i ingerencji w pas drogowy drogi wojewódzkiej) do końca istniejących zabudowań.Ogólny zakres opracowania obejmuje:• Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR2 obejmującym utwardzenie nawierzchni gminnej drogi wewnętrznej – bocznej ul. Gliwickiej w Pilchowicach z kostki betonowej prostokątnej o wymiarach 8x10x20 cm, kolor szary,• Wykonanie elementów wykończenia w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm oraz obrzeża betonowego 8x30 cm na powierzchniach stanowiących dowiązanie do zjazdów do posesji,• Wykonanie nawierzchni na powierzchniach stanowiących dowiązanie do zjazdów do posesji z kostki betonowej prostokątnej o wymiarach 8x10x20 cm, kolor grafit,• Uporządkowanie terenów zielonych.Zakres utwardzenia przewiduje wykonanie utwardzenia nawierzchni gminnej drogi wewnętrznej – bocznej ul. Gliwickiej w Pilchowicach docelowo w nawierzchni jezdni z kostki betonowej prostokątnej o wymiarach 8x10x20 cm, kolor szary na odcinku 335 m o szerokości 3,0 m z wykonaniem powierzchni utwardzonych w postaci dostosowania sytuacyjno – wysokościowego dla zjazdów do posesji. Jezdnia drogi gminnej zostaną obudowane krawężnikiem betonowym, najazdowym 15x22 cm wyniesionym do 4 cm ponad powierzchnię jezdni od strony jezdni.Wszystkie projektowane elementy zostały pokazane i zwymiarowane na rysunkach Zagospodarowania Terenu.Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową nawierzchni na działce gminnej nr 857/79 - boczna ul. Gliwickiej w Pilchowicach:a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie przebudowywanych dróg gminnych jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym.b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw.c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania.d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta.f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez właściwy organ zatwierdzający dla dróg niebędących drogami publicznymi oraz zawiadomienia co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu.g) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej, stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 280781 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: „Budowa chodnika przy ul. Szkolnej w Pilchowicach”Zadanie polega na budowie chodnika przy ul. Szkolnej w Pilchowicach zgodnie z zakresem obejmującym chodnik przy skrzyżowaniu dróg gminnych ulic Majowej i Szkolnej z budową przejścia dla pieszych oraz chodnik wzdłuż ulicy Szkolnej do połączenia z drogą stanowiącą ciąg pieszo – rowerowy przy terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego. Całkowita długość odcinka wynosi ok. 310 m.Ogólny zakres opracowania obejmuje:• Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji chodnika,• Wykonanie zjazdów z kostki betonowej,• Wykonanie mijanek z kostki betonowej,• Przebudowa elementów sieci kanalizacji deszczowej. Wszystkie projektowane elementy zostały pokazane i zwymiarowane na rysunkach Zagospodarowania Terenu.Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z budową chodnika przy ul. Szkolnej w Pilchowicach:a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie budowanego chodnika jak również dojazd do terenu Zespołu Szkolno - Przedszkolnego oraz dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym.b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw.c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania.d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta.f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez:- Starostę Powiatu Gliwickiego;- Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach;- Wójta Gminy Pilchowice;- Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach.g) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy oraz docelowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. h) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.i) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramu terminowo – rzeczowego dla wykonywanych prac, celem koordynacji prac z realizacją zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice etap II – zlewnie ulic Majowa, Szkolna i Piaskowa”.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej, stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SWZ opracowanej przez: Usługi Inżynieryjne i Doradztwo „OLBARK”, mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-237 Stanowice.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 375433,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479696,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771667,36
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479696,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek – Porwoł, Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998
7.3.3) Ulica: Lesna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479696,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199953,29
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348353,47
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199953,29
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek – Porwoł, Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998
7.3.3) Ulica: Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199953,29
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236407,54
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468693,67
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236407,54
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek – Porwoł, Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998
7.3.3) Ulica: Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236407,54
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.