eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037167 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126468958

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akrolik@rydygierkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-895bd1a3-9d07-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niżwskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).I. Informacjeogólne 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 89/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Dikalii clorazepas 20mg+ rozp. 2ml proszek i rozp. do sporz. roztw. do wstrzykiwań500 ampułka/ fiolka2 Natrii polistyreni sulfonas 1,42g jonów sodu/15g, opakowanie

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etomidatum 20mg/10ml emulsja do wstrzykiwań 500 ampułka/ fiolka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Insulinum humanum 30% ins. iniectio neutralis + 70% ins. Isophanum, lub 25% ins.iniectio neutralis + 75% ins. Isophanum zawiesina do wstrzykiwań 400 wkład 3ml* dowstrzykiwacza, lub wstrzywikacz jednorazowy z wkładem 3ml *Do każdego wkładu jestwymagany wstrzykiwacz jednorazowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Methotrexatum 50mg/5ml fiolka 100 fiolka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Levofloxacinum 0,25g/50ml roztwór do infuzji 500 opakowanie typu RTU20,5g/100ml 4 000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sotalolum 80mg tabletka 3 000 tabletka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tiotropium + Olodaterolum* 2,5μg+2,5μg roztwór do inhalacji 10 wkład zawierający minimum 30dawek*Z dołączonym inhalatorem

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Methotrexatum 5000mg/50ml roztwór/ koncentrat 100 fiolka *Lek stosowany wChemioterapii, wysokość zużycia zależna od ilości pacjentów, którzy mogą zostaćzakwalifikowani do leczenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Methotrexatum* 10mg tabletka 1 000 tabletka *Produkt leczniczy znajdujący sięna liście NFZ - katalog chemioterapia, lek stosowany w Chemioterapii, wysokość zużyciazależna od ilości pacjentów, którzy mogą zostać zakwalifikowani do leczenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Peginterferon Alfa-2a 0,09mg/0,5ml roztwór do wstrzykiwań 250ampułkostrzyk. + igła2 0,135mg/0,5ml 100 3 0,18mg/0,5ml 100 *Lek stosowany wChemioterapii, wysokość zużycia zależna od ilości pacjentów, którzy mogą zostaćzakwalifikowani do leczenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena(oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określonew art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:1) nie podlegają wykluczeniu2) spełniają warunki udziału wpostępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiającynie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. b) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowejO udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy wykażą, że posiadają zezwolenie na obrót produktami leczniczymi.Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu w oparciu ozłożone przez Wykonawcę dokumenty o których mowa w pkt. IX ppkt 1 lit. b) Specyfikacji. c)sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału wPostępowaniu. d) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie ustala szczegółowegowarunku udziału w Postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu dokonkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają robotybudowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polegana zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem odopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączącyWykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby określa w szczególności:1) zakresdostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okresudostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego tezasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.3. W Postępowaniumogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawieart. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunkówudziału w Postępowaniu, o których mowa w ust. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą„spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdz. IX ust 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, októrych mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednioprzez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowneoświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) odpisu lubinformacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4. Dokumenty, októrych mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ich złożenia.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkichprzypadków, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonepod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie maprzepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu nasiedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się dowłaściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychprzedłożonego dokumentu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną(upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze,stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.b) zezwolenie na obrót produktami leczniczymi/odpowiedni dokument/: kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) wzakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na lekipsychotropowe i odurzające – odpowiednio wymagane zezwolenie kopia ważnego zezwoleniaGłównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeliWykonawca jest wytwórcą w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwoleniena prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez GłównegoInspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ichoferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przezZamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielniemusi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,b) Wykonawcy występujący wspólnie musząustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich wPostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należyprzedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),c) wszelka korespondencja wPostępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),d)wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnikaWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku wskazaniaprzez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentówpotwierdzających, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polskipobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lubdokumentów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-5 niniejszegoparagrafu.2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy wzakresie:a. terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednioudokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych,b. zmniejszeniaceny jednostkowej poszczególnych produktów leczniczych, określonych w umowie - wprzypadku zaistnienia okoliczności wynikających z funkcjonowania rynku, w szczególności zmniejszenia ceny zbytu, rabat czy upust,c. zmiany ceny produktów leczniczych objętych umową- w przypadku produktów leczniczych objętych ich refundacją na podstawie decyzjiadministracyjnej, z której wynika zmiana dotychczasowej ceny,d. zmiany ceny brutto produktówleczniczych w przypadku zmiany stawki VAT,e. przedmiotu umowy w szczególności w związku zzaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania produktu leczniczego oparametrach równorzędnych lub wyższych,f. osób kluczowych do realizacji umowy oraz osóbreprezentujących Strony z uwagi na niezależne do Stron okoliczności (tj. choroba, wypadkilosowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),g. danych teleadresowych Stron zapisanych wumowie,h. wydłużenia terminu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania kwotywynagrodzenia określonej w §1 ust. 5 umowy. 3. W przypadku trudności finansowych Nabywcy,Strony mogą zmienić umowę zmniejszając liczbę / ilość zamówionych produktów leczniczych.4.Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy.5. Nabywca dopuszcza równieżmożliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.6.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22

2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.