eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.mikolajczyk@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-598f5fdc-7582-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049481/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/08/12/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:
Część 1: piłka nożna, koszykówka, tenis ziemny, tenis stołowy,

2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 1: OS Kolejarz ul. Alfreda 1, OS Szopienice ul. 11 Listopada 16, Ośrodek Tenisowy ul. Szopienicka 70, OS Słowian ul. 1 Maja 99, ORW Zadole ul. Wczasowa 8

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

37451700-1 - Piłki do piłki nożnej

37452000-1 - Rakiety i sprzęt do sportów uprawianych na kortach

37452200-3 - Piłki do koszykówki

37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego

4.5.5.) Wartość części: 109121,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:

Część 2: unihokej,

2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.

Część 2: OS Szopienice ul. 11 Listopada 16

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18235400-9 - Kamizelki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18444200-5 - Kaski

18932000-1 - Torby sportowe

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

4.5.5.) Wartość części: 49930,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:

Część 3: boks, sporty walki,

2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.

Część 3: ORW Rolna ul. Nasypowa 65

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37431000-8 - Ringi bokserskie

37432000-5 - Worki bokserskie

37433000-2 - Rękawice bokserskie

4.5.5.) Wartość części: 44764,23 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:

Część 4: cardio,

2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.

Część 4: Hala Sportowa ul. Józefowska 40

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37441300-4 - Rowery stacjonarne

4.5.5.) Wartość części: 67886,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:

Część 5: sprzęt specjalistyczny, wolne ciężary,

2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.

Część 5: OS Szopienice ul. 11 Listopada 16

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 5 wynosił odpowiednio: dla pomostów ciężarowych 24 miesiące, dla gryfów olimpijskich 120 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37442200-8 - Sztangi

4.5.5.) Wartość części: 55121,95 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:

Część 6: sprzęt fitness,

2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.

Część 6: Lodowisko Jantor II ul. Nałkowskiej 10A

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 17869,92 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:

Część 7: łyżwiarstwo,

2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.

Część 7: Lodowisko Jantor ul. Nałkowskiej 11

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18444200-5 - Kaski

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 16097,56 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:

Część 8: sprzęt pływający.
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.

Część 8: Stanica Harcerska ul. Morawa 119.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18235400-9 - Kamizelki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe

34522600-8 - Łodzie wiosłowe

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 34478,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123728,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177314,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123728,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Spółka JawnaZ.Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.3) Ulica: Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123728,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55985,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65817,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55985,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Spółka Jawna Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.3) Ulica: Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55985,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 złożone zostały dwie oferty, przy czym jedna z nich została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W dniu 22 grudnia 2022 roku Zamawiający w części nr 3 zamówienia zawiadomił wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki Kwidzyn oraz o odrzuceniu oferty złożonej przez Boxfit Bis Paweł Kardyni Poznań.
W dniu 10 stycznia 2023 roku Zamawiający zwrócił się do wyłonionego Wykonawcy z prośbą o podpisanie umowy z datą zawarcia określoną na dzień 13 stycznia 2023 roku. Tego samego dnia wybrany Wykonawca złożył oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy.
Przepis art. 263 ustawy Pzp umożliwia Zamawiającemu dokonanie ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnienie postępowania. Ze względu na fakt, że oferta wybranego wykonawcy jest jedyną niepodlegającą odrzuceniu w części nr 3 zamówienia, postępowanie zostało unieważnione w tej części na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w związku z art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54858,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54858,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64083,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86582,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86582,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317

7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-860

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86582,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65913,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65913,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65913,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Sebastian Churas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542565529

7.3.3) Ulica: Gryczana 9

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-234

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65913,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22043,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24980,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23124,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317

7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-860

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla 7 części postępowania wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - oferta jest niezgodna z przepisami ustawy. W tej sytuacji część 7 postępowania została unieważniona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63571,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marabut Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771013357

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.