Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021506/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037145 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.taborska@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b5735f-8bbb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002459/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa książek papierowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021506/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230405,27 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej i popularnonaukowej. 1. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:a) nauki humanistyczne,b) nauki matematyczno – przyrodnicze,c) nauki społeczne,d) nauki ekonomiczno – prawne,e) nauki inżynieryjne i techniczne,f) nauki o bezpieczeństwie,g) pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.2. Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.3. Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.4. Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek krajowych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 3304 szt. Rzeczywista ilość zamawianych książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.5. Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.6. Zamawiający gwarantuje zamówienie książek na minimalną kwotę 50% wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, a pozostałe 50% wartości umowy zostanie zrealizowane na zakup książek w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. 7. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 8. Realizacja dostaw będzie się odbywała od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8.00 do 14.00.4.5.3.) Główny kod CPV: 22111000-1 - Podręczniki szkolne
4.5.5.) Wartość części: 119968,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej i popularnonaukowej. 1. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:a) nauki humanistyczne,b) nauki matematyczno – przyrodnicze,c) nauki społeczne,d) nauki ekonomiczno – prawne,e) nauki inżynieryjne i techniczne,f) nauki o bezpieczeństwie g) pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.2. Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 6 tygodni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.3. Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.4. Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.5. Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek zagranicznych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 253 szt. Rzeczywista liczba książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.6. Zamawiający gwarantuje zamówienie książek na minimalną kwotę 50% wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, a pozostałe 50% wartości umowy zostanie zrealizowane na zakup książek w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. 7. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 8. Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.4.5.3.) Główny kod CPV: 22111000-1 - Podręczniki szkolne
4.5.5.) Wartość części: 110437,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92941,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92941,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92941,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Sycan - Horyzont s.c. Piotr Sycan, Renata Sycan,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Renata Sycan - Horyzont s.c. Piotr Sycan, Renata Sycan,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251843722
7.3.3) Ulica: Socjalna 5/2,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-324
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HORYZONT S.C. PIOTR SYCAN, RENATA SYCAN
jakie przetargi wygrała firma
HORYZONT S.C. PIOTR SYCAN, RENATA SYCAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125966,65
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85554,48
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85554,48
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85554,48
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Sycan - Horyzont s.c. Piotr Sycan, Renata Sycan,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Renata Sycan - Horyzont s.c. Piotr Sycan, Renata Sycan,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251843722
7.3.3) Ulica: Socjalna 5/2,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-324
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HORYZONT S.C. PIOTR SYCAN, RENATA SYCAN
jakie przetargi wygrała firma
HORYZONT S.C. PIOTR SYCAN, RENATA SYCAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115958,88
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.