Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2025/BZP 00082784/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2024 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK SAMORZĄDU POWIATOWEGO W LEŻAJSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690688750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172420227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bojsp.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2024 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6f770b-8ea9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00218196/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Leżajskiego w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.3201-8/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na cyklicznym odbiorze odpadów komunalnych: zmieszanych oraz gromadzonych selektywnie wytwarzanych przez n/w jednostki organizacyjne Powiatu Leżajskiego, transporcie oraz przekazywaniu ich do dalszego zagospodarowania dla:
1) Biuro Obsługi Jednostek Samorządu Powiatowego w Leżajsku
2) Dom Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej,
3) Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach,
4) Muzeum Ziemi Leżajskiej w Leżajsku,
5) Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku,
6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Leżajsku,
7) Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie,
8) Starostwo Powiatowe w Leżajsku,
9) Zarząd Dróg Powiatowych w Leżajsku,
10) Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku,
11) Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje zadania:
1) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych, gromadzonych selektywnie oraz ulegających biodegradacji z terenów niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z w/w lokalizacji,
2) Realizacja zamówienia będzie dokonywana w systemie pojemnikowo – kontenerowym zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych oraz w systemie pojemnikowo-workowym zbiórki odpadów gromadzonych w sposób selektywny,
3) Dostarczenie i rozdysponowanie pojemników na odpady (zgodnie z tabelą nr 1 do OPZ),
4) Utrzymanie czystości wywozu i utrzymanie porządku wokół pojemników/miejsca odbioru,
5) Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli nr 1 do OPZ.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił min. 2 osoby na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. kodeks pracy (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) wykonujące czynności związane z kierowaniem pojazdami odbierającymi odpady oraz odbiorem odpadów - jeżeli będą wykonywane przez osobę inną niż właściciel firmy.
5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych
z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowych postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot: 90 50 00 00-2 - usługi związane z odpadami,
Dodatkowe przedmioty: 90 51 10 00-2 - usługi wywozu odpadów,
90 51 20 00-9 - usługi transportu odpadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176214,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214101,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176214,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STARE MIASTO - PARK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161614875
7.3.3) Ulica: WIERZAWICE 874
7.3.4) Miejscowość: LEŻAJSK
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STARE MIASTO-PARK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"STARE MIASTO-PARK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176214,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE - Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych"
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Remont elewacji trzech zabytkowych budynków oficyn dawnego Dworu Starościńskiego
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 01 - nieprzekompostowane frakcje odpadów komunalnych i podobnych z terenu Kompostowni Odpadów Zielonych przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- "Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów".
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów komunalnych
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.