eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaBUDOWA O¦WIETLENIA STADIONU MIEJSKIEGO im. JANA LARYSZA W PSZCZYNIE



Og³oszenie z dnia 2021-04-21


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00036920 z dnia 2021-04-21

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA O¦WIETLENIA STADIONU MIEJSKIEGO im. JANA LARYSZA W PSZCZYNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pszczyna Urz±d Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pszczyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA O¦WIETLENIA STADIONU MIEJSKIEGO im. JANA LARYSZA W PSZCZYNIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c61924a9-a228-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00036920

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001002/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Budowa o¶wietlenia stadionu miejskiego im. Jana Larysza w Pszczynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.bip.pszczyna.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej pszczyna@pszczyna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Z³o¿enie oferty, pod rygorem niewa¿no¶ci nastêpuje w formie elektronicznej wy³±cznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza pn. „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostêpnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/). Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania sytemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Identyfikator postêpowania i link z dostêpem do postêpowania na miniPortalu niezbêdne do zaszyfrowania i z³o¿enia oferty dostêpne s± na stronie internetowej Zamawiaj±cego. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e Administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Pszczynie ul. Rynek 2 43-200 Pszczyna . 2. W Urzêdzie Miejskim w Pszczynie wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem email: iodo@pszczyna.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby urzêdu wskazany w ppkt 1); 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. Poz. 2019 ze zm.),dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu, np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±. 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; −na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu:−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0012.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 212712,52 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa o¶wietlenia stadionu miejskiego im Jana Larysza w Pszczynie na podstawie projektu budowlanego pn. „Przebudowa boiska sportowego polegaj±ca na budowie instalacji elektrycznej niskiego napiêcia o¶wietlenia w Pszczynie przy ul. Bogedaina”, stanowi±cego za³±cznik do zg³oszenia robót budowlanych nr AB-V-6742.852.2020 z 15.12.2020 r. 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czona dokumentacja projektowa, uzgodnienia bran¿owe oraz szczegó³owe specyfikacje techniczne stanowi±ce za³±cznik nr 7do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdzia³u XVII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie; 2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie; 3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie 4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa 4.1. Do¶wiadczenie zawodowe: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy wykazali, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci robót minimum 100 000 z³ brutto ka¿de, polegaj±ce na budowie sieci kablowej wraz z o¶wietleniem. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek. 4.2. Kadra techniczna:Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ dysponowanie minimum: jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika robót, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, w rozumieniu przepisów Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zrzeszonych we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub spe³niaj±cej warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe obejmuj±ce kierowanie minimum jedn± robot± polegaj±c± na budowie sieci niskiego napiêcia o¶wietlenia ulicznego

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; ; 3. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywna-mi lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci ; 4. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzaj±cych spe³nienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.4.1 – Za³±cznik nr 5 do SWZ 2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzaj±cych spe³nienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.4.2.; - Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. b) Dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale VII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór przysz³ej umowy z wybranym w wyniku przetargu Wykonawc± stanowi Za³±cznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, na zasadach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4), ust. 2 Pzp. 3. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 454 oraz 455Pzp nastêpuj±ce zmiany: 1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza dostêpnego na miniPortalu do 07.05.2021. godz. 10.00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-04-21 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.