Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036867 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020775910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bystrzyca Dolna 55A
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748515980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgpk@sgpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgpk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.sgpk.pl/przetargi.htm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7247739-8744-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019385/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/ZAP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243450 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup ciągnika wraz z osprzętem".2. Szczegółowy opis parametrów technicznych ciągnika, pługu odśnieżnego, kosiarki bijakowej tylno-bocznej, posypywarki samozaładowczej, ładowacza czołowego (zwanych dalej urządzeniami) wymaganych przez Zamawiającego zawiera pkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia (zwany dalej także „OPZ”), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanych urządzeń, tj. zaoferowany pług odśnieżny, kosiarka bijakowa tylno-boczna oraz posypywarka samozaładowcza muszą być przystosowane do pracy z zaoferowanym ciągnikiem.3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji, której minimalny zakres określa pkt 2 OPZ.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
34144440-4 - Piaskarki
42418910-1 - Urządzenia załadowcze
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w dniu 07.04.2021 r., na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)(dalej Pzp) unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 26.03.2021 r. do godz. 10:00 złożono następujące oferty: 1. Oferta nr 1 - AGROTIM Sp. z o.o. Sp. K., ul. Lipowa 3, 58-210 Łagiewniki;2. Oferta nr 2 - Osadkowski S.A., ul. Kolejowa 6, 56-420 Bierutów;3. Oferta nr 3 - Agrohandel S.J. A. Plecety, I. Plecety, ul. Jaworzyńska 261, 59-220 Legnica.Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z rozdz. XVIII ust. 1 pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) do oferty należało dołączyć „wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ stanowiący propozycję parametrów technicznych oferowanych urządzeń”. Wykonawca w przedłożonym wrazz ofertą załącznikiem nr zaoferował ciągnik, którego zaproponowane parametry techniczno-użytkowe były niezgodne z minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego w następującym zakresie: 1. Parametr wymagany przez Zamawiającego: 5.2. Maksymalny kąt skrętu: min. 40 stopni; Parametr zaoferowany przez Wykonawcę - 36 stopni. 2. Parametr wymagany przez Zamawiającego: 7.1. Wydatek pompy hydraulicznej: min. 60 l/min; Parametr zaoferowany przez Wykonawcę - 50 l/min. W związku ze stwierdzeniem ww. niezgodności oferowanych parametrów z parametrami wymaganymi, Zamawiający postanowił odrzucić ofertę nr 1, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.Ponadto Zamawiający w żadnym rozdziale SWZ oraz jej załącznikach nie dopuścił zaoferowania sprzętów o parametrach niezgodnych z wymaganymi załącznikiem nr 3 SWZ. Zamawiający odrzucił oferty nr 2 i 3 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, ponieważ nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Zamawiający w rozdz. XVIII ust. 2 SWZ określił wymóg, iż „Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Oferty nr 2 i 3 zostały złożone w postaci elektronicznej, tj. jako cyfrowe odwzorowanie z dokumentu w postaci papierowej (tzw. scan), natomiast scany nie zostały opatrzone wymaganym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymóg postawiony przez Zamawiającego jest transpozycją art. 63 ust. 2 Pzp stanowiącego „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowaw art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Formę elektroniczną,o której mowa powyżej, określa art. 781 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.) stanowiący „Do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym”. W związku z powyższym oferty nr 2 i 3 złożono w nieprawidłowej postaci, ponieważ żadna z nich nie została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak powyżej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby Obwodów Drogowych
- Zakup ciągnika dla ZUK Gryfice
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego ma potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.