Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469353/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00470045/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00479449/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
- 2024/BZP 00036778/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
- 2022/BZP 00524174/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych
na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: 48 57 141
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036810
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00036492
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
1. część II obejmuje:
a) gospodarowanie odpadami, tj. odbiór odpadów z obiektów Zakładu Usług Komunalnych, transport i przetwarzanie odpadów w instalacji wybranej przez Wykonawcę,
b) wyposażenie obiektów w pojemniki i kontenery odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
- kąpieliska miejskie i Arkonka:
A. kąpielisko Dąbie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 1 kwietnia 2023 r. do dnia
30 września 2023 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
B. kąpielisko Głębokie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 2 pojemniki
każdy o poj. 1100 l , a dodatkowo w okresie od dnia 14 kwietnia 2023 r. do dnia
30 września 2023 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 14 kwietnia 2023 r. do dnia
30 września 2023 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
D. Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo: w okresie od dnia 22 maja 2023 r. do dnia
18 września 2023 r. – 7 pojemników każdy o poj. 1100 l i w okresie od dnia
22 maja 2023 r. do dnia 12 września 2023 r. 1 kontener o poj. 5 m3,
- szalety miejskie:
A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa), ul. Komandorska, Pl. Hołdu Pruskiego –
po 1 pojemniku każdy o poj. 120 l,
B. szalet: ul. Fałata – 1 pojemnik o poj. 1100 l,
- Ekoporty:
A. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Gdańska 3i, ul. Firlika 31, ul. Górna 3b,
ul. Taczaka/Witkiewicza, ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska –
po 1 pojemniku każdy o poj. 1100 l,
B. Ekoport: ul. Leszczynowa – 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) – 1 pojemnik o poj.
1100 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) – 1 pojemnik o poj.
1100 l,
C. ul. Ku Słońcu 124A – 1 pojemnik o poj. 120 l,
D. ul. Owczary 3 (Gajówka) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Południowej (w budowie):
A. 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,
- lasy miejskie:
A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) – 1 pojemnik o poj. 110 l,
B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- cmentarze komunalne:
A. ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) – 1 pojemnik o poj. 120 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (krematorium na Cmentarzu Centralnym) – 1 pojemnik
o poj. 1100 l,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż:
- kąpieliska miejskie i Arkonka:
A. kąpieliska: Dąbie, Dziewoklicz, Głębokie – 1 raz w miesiącu dla pojemników o poj. 1 100 l,
B. Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
– 1 raz w tygodniu (poniedziałek) dla pojemnika o poj. 1 100 l,
- w okresie od dnia 22 maja 2023 r. do dnia 18 września 2023 r. –
z 7 pojemników o poj. 1100 l – 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek),
C. kąpieliska: Dąbie, Głębokie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka – z kontenerów o poj. 5 m3 – na zgłoszenie Zamawiającego,
- szalety miejskie:
A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa), ul. Komandorska, Pl. Hołdu Pruskiego –
1 raz w tygodniu,
B. szalet: ul. Fałata – w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 03 czerwca
2023 r. i od dnia 18 września 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. – 1 raz
w tygodniu,
- Ekoporty:
A. Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska, ul. Górna ul. Firlika, ul. Leszczynowa – 1 raz w tygodniu,
B. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Taczaka/Witkiewicza – 2 razy w tygodniu,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. 1 raz w tygodniu,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Południowej (w budowie):
A. 1 raz w tygodniu,
- lasy miejskie:
A. 1 raz w tygodniu,
- cmentarze komunalne:
A. 1 raz w tygodniu,
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 1 589 m3, w tym:
A. kąpieliska miejskie: 570 m3,
B. szalety miejskie: 87 m3,
C. Ekoporty: 585 m3,
D. siedziba ZUK i inne obiekty: 140 m3,
E. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 120 m3,
F. lasy miejskie: 20 m3,
G. cmentarze komunalne: 67 m3,
2.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
5. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi związane z odpadami
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi wywozu odpadów
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
NIP: 852 107 01 19
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
NIP: 852 107 01 19
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
ul. Szeroka 17
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Szeroka 17
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Szczecin
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Szczecin
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
71-211
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
71-211
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
zachodniopomorskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
zachodniopomorskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
TOMPOL Tomasz Franecki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
TomPol Tomasz Franecki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-12-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-12-29
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-12-29
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
257418,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
257418,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.