eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU GŁÓWNEGO ASP DO WYMAGAŃ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ROBOTY BUDOWLANE I ELEKTRYCZNE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036799 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU GŁÓWNEGO ASP DO WYMAGAŃ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ROBOTY BUDOWLANE I ELEKTRYCZNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 422547444

1.5.8.) Numer faksu: +48 422547418

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU GŁÓWNEGO ASP DO WYMAGAŃ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ROBOTY BUDOWLANE I ELEKTRYCZNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4d973c-5faf-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003923/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1625934,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: Przystosowanie pomieszczeń budynku głównego ASP do wymagań ochrony przeciwpożarowej - roboty budowlane i elektryczne.2) Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE45310000-3 ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: prace związane z przystosowaniem pomieszczeń budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi do wymagań ochrony przeciwpożarowej. Zakres prac obejmuje:1. Demontaż starych lamp oświetleniowych oraz osprzętu instalacyjnego.2. Demontaż sufitów podwieszanych z płyt wiórowych wraz z częścią konstrukcji.3. Demontaż drzwi i zabudów drewnianych (ściany pomieszczeń, szachtów elektrycznych i rozdzielni elektrycznych wraz z wmontowanymi elementami stolarki drzwiowej);4. Roboty rozbiórkowe części ścian murowanych;5. Demontaż wykładziny z tworzyw sztucznych i płytek pcv;6. Demontaż i powtórny montaż czujek p-poż oraz wskaźników zadziałania czujek.7. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.8. Wykonanie sufitu podwieszanego modułowego 60*60 cm, wypełnienie z płyt z wełny mineralnej.9. Montaż z podłączeniem nowego oświetlenia pomieszczeń (lampy LED 60 x 60 cm);10. Uzupełnienia tynków i posadzek.11. Murowanie ścian i zamurowanie otworów z bloczków gazobetonowych.12. Wykonanie ścianek działowych g-k z pokryciem obustronnym dwuwarstwowym na stelażu systemowym z wypełnieniem wełną mineralną.;13. Montaż ślusarki drzwiowej aluminiowej zwykłej i p-poż.14. Naprawy ścian tynkowanych.15. Wewnętrzne gładzie gipsowe;16. Malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi.17. Wykonanie nadproży stalowych nad otworami drzwiowymi.18. Wykonanie posadzek z gresu technicznego;19. Wynoszenie, wnoszenie mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji prac.20. Wykonanie pomiarów elektrycznych przerabianej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2242427,4

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1469589,2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMAC Jacek Leski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280017228

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 33

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-337

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1469589,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.