Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00592991/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2025/BZP 00036294/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00019670/01 - Wynik z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.4.2.) Miejscowość: Białystok
1.4.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: (85) 879 79 50
1.4.8.) Numer faksu: (85) 879 79 51
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036629
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00036428
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 5 (Część 5) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa serwerów z systemem operacyjnym w ilości 2 szt. do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1E SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 5 .
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w punkcie 6.6. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych serwerów z systemami operacyjnymi na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Urządzenia komputerowe
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
REGON: 529855284
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
REGON: 529855284
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Janusza Korczaka 33A
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Janusza Korczaka 33A
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Białystok
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Białystok
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
15-196
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
15-196
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
podlaskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
TIMAZ Dariusz Dmochowski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
TIMAZ DARIUSZ DMOCHOWSKI
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
8
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
8
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2024-12-10
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-12-10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
126600,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
126690,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Budowa budynku admin. - biurowego z budową i częściową rozbiórką doziemnych instalacji, budowa miejsc postojowych oraz rozbiórka budynku handlowego i wiaty wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Remont dwóch pomieszczeń biurowych i łazienki dla osób z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem dojść i podjazdów do Domu Studenta nr 1 UMB przy ul. Akademickiej 3
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNÓW HAMULCOWYCH, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wspomagającego III
- Zakup myjni dezynfektora
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa wraz z montażem systemu systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- Zakup i wdrożenie systemu zarządzania dostępem do sieci typu NAC
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.