eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa obsługa wyjazdów zagranicznych na potrzeby projektu Sygnalizator Plus-analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa wyjazdów zagranicznych na potrzeby projektu Sygnalizator Plus–analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225619030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jablonska@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa wyjazdów zagranicznych na potrzeby projektu Sygnalizator Plus–analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-529cca13-622d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Sygnalizator Plus – analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.35.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240373,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa wyjazdów zagranicznych z Polski do Niemiec oraz z Niemiec do Polski na potrzeby projektu, w tym organizacja i wsparcie wizyt na miejscu, zapewnienia przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników. Wizyty realizowane będą w ramach zadania 1, 2 i 3. Zamówienie obejmuje realizacje wyjazdów ekspertów krajowych projektu do Niemiec oraz ekspertów partnera ponadnarodowego do Polski. Wizyty odbywać się będą w związku z opracowaniem, przy wykorzystaniu potencjału i doświadczeń partnera ponadnarodowego oraz doświadczeń międzynarodowych, nowego rozwiązania w zakresie modelu wsparcia przedsiębiorcy oraz pracownika w wieku emerytalnym/przedemerytalnym w postaci Platformy informatycznej Sygnalizator Plus, testowym wdrożeniem tego rozwiązania do praktyki oraz analizą efektów testowania rozwiązania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63515000-2 - Usługi podróżne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego miał sporządzony plan wyjazdów, które niezbędne były w związku z opracowaniem, przy wykorzystaniu potencjału i doświadczeń partnera ponadnarodowego oraz doświadczeń międzynarodowych, nowego rozwiązania w zakresie modelu wsparcia przedsiębiorcy oraz pracownika w wieku emerytalnym/przedemerytalnym w postaci Platformy informatycznej Sygnalizator Plus.
Z uwagi na powyższe Zamawiający określił przedmiot zamówienia jako kompleksową obsługę wyjazdów zagranicznych z Polski do Niemiec oraz z Niemiec do Polski na potrzeby projektu, w tym organizację i wsparcie wizyt na miejscu, zapewnienie przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników i wszczął w tym zakresie postępowanie.
W trakcie badania i oceny ofert partner zagraniczny z Niemiec, tj. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt (zwany dalej: partnerem) wskazał, że z uwagi na dynamicznie rozwijającą się kolejną falę pandemii Covid-19 nie dopuszcza ani przyjazdu ekspertów z Polski w celu realizacji zadania, ani także nie dopuszcza możliwości przyjazdu jego pracowników do Polski do czasu redukcji liczby osób zakażonych i zmniejszenia tym samym transmisji wirusa. Partner jednoznacznie zadeklarował, że ani delegacji z Polski nie przyjmie, ani także swoich ekspertów do Polski nie wydeleguje. Partner oświadczył, że dopiero, kiedy ustalone zostaną precyzyjne zasady postępowania na terenie Niemiec w związku z rozszerzającą się wersją Covid-19 w postaci Omikron, oraz będzie wiadomo, jakie ograniczenia epidemiologiczne są obowiązujące w danym okresie czasu (teraz ulegają zmianie z dnia na dzień w zależności od pogarszającej się sytuacji pandemicznej), będzie możliwa kontynuacja projektu. Partner nie widzi bowiem możliwości bezpiecznej oraz zgodnej z założeniami projektu realizacji wizyt, obejmującej m.in. bezpośrednie spotkania oraz wizyty w przedsiębiorstwach i nie potrafi wskazać terminu (terminów), w których będą one możliwe. Partner krajowy (Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy) także nie widzi możliwości uczestnictwa w wizytach.
Wobec zatem braku partnera, którego aktywny udział i obecność stanowił warunek sine qua non prowadzenia postępowania, gdyż bez niego Zamawiający nie ma żadnego uzasadnienia by wyjazdy organizować (były one przewidziane w ściśle określonym celu), jak też nie ma dla kogo organizować przyjazdów (partner nie wydeleguje do przyjazdu żadnych ekspertów), dalsze prowadzenie postępowania i zawarcie, a następnie wykonanie umowy w sprawie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Wobec zatem okoliczności wskazanych wyżej, unieważnienie postępowania jest w pełni uzasadnione i konieczne.
Potwierdzeniem prawidłowości decyzji Zamawiającego jest także aktualne orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej, w tym treść wyroku z dnia 27 lipca 2021 r. (KIO 1766/21), w którym Izba wskazała, że przesłankami wymaganymi przez art. 255 pkt 5 Pzp są: istotna zmiana okoliczności, brak interesu publicznego w prowadzeniu postępowania lub udzieleniu zamówienia oraz brak możliwości wcześniejszego przewidzenia tej sytuacji. Przesłanki zmiany okoliczności oraz braku interesu publicznego w prowadzeniu postępowania lub udzielenia zamówienia powinny być połączone adekwatnym związkiem przyczynowo-skutkowym. Oznacza to, że brak interesu publicznego w prowadzeniu postępowania lub udzielenia zamówienia jest rezultatem nieprzewidywalnej zmiany okoliczności o istotnym charakterze.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.