Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00326573/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa wyjazdów zagranicznych na potrzeby projektu Sygnalizator Plus–analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225619030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jablonska@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa wyjazdów zagranicznych na potrzeby projektu Sygnalizator Plus–analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-529cca13-622d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Sygnalizator Plus – analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240373,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa wyjazdów zagranicznych z Polski do Niemiec oraz z Niemiec do Polski na potrzeby projektu, w tym organizacja i wsparcie wizyt na miejscu, zapewnienia przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników. Wizyty realizowane będą w ramach zadania 1, 2 i 3. Zamówienie obejmuje realizacje wyjazdów ekspertów krajowych projektu do Niemiec oraz ekspertów partnera ponadnarodowego do Polski. Wizyty odbywać się będą w związku z opracowaniem, przy wykorzystaniu potencjału i doświadczeń partnera ponadnarodowego oraz doświadczeń międzynarodowych, nowego rozwiązania w zakresie modelu wsparcia przedsiębiorcy oraz pracownika w wieku emerytalnym/przedemerytalnym w postaci Platformy informatycznej Sygnalizator Plus, testowym wdrożeniem tego rozwiązania do praktyki oraz analizą efektów testowania rozwiązania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63515000-2 - Usługi podróżne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego miał sporządzony plan wyjazdów, które niezbędne były w związku z opracowaniem, przy wykorzystaniu potencjału i doświadczeń partnera ponadnarodowego oraz doświadczeń międzynarodowych, nowego rozwiązania w zakresie modelu wsparcia przedsiębiorcy oraz pracownika w wieku emerytalnym/przedemerytalnym w postaci Platformy informatycznej Sygnalizator Plus.Z uwagi na powyższe Zamawiający określił przedmiot zamówienia jako kompleksową obsługę wyjazdów zagranicznych z Polski do Niemiec oraz z Niemiec do Polski na potrzeby projektu, w tym organizację i wsparcie wizyt na miejscu, zapewnienie przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników i wszczął w tym zakresie postępowanie.
W trakcie badania i oceny ofert partner zagraniczny z Niemiec, tj. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt (zwany dalej: partnerem) wskazał, że z uwagi na dynamicznie rozwijającą się kolejną falę pandemii Covid-19 nie dopuszcza ani przyjazdu ekspertów z Polski w celu realizacji zadania, ani także nie dopuszcza możliwości przyjazdu jego pracowników do Polski do czasu redukcji liczby osób zakażonych i zmniejszenia tym samym transmisji wirusa. Partner jednoznacznie zadeklarował, że ani delegacji z Polski nie przyjmie, ani także swoich ekspertów do Polski nie wydeleguje. Partner oświadczył, że dopiero, kiedy ustalone zostaną precyzyjne zasady postępowania na terenie Niemiec w związku z rozszerzającą się wersją Covid-19 w postaci Omikron, oraz będzie wiadomo, jakie ograniczenia epidemiologiczne są obowiązujące w danym okresie czasu (teraz ulegają zmianie z dnia na dzień w zależności od pogarszającej się sytuacji pandemicznej), będzie możliwa kontynuacja projektu. Partner nie widzi bowiem możliwości bezpiecznej oraz zgodnej z założeniami projektu realizacji wizyt, obejmującej m.in. bezpośrednie spotkania oraz wizyty w przedsiębiorstwach i nie potrafi wskazać terminu (terminów), w których będą one możliwe. Partner krajowy (Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy) także nie widzi możliwości uczestnictwa w wizytach.
Wobec zatem braku partnera, którego aktywny udział i obecność stanowił warunek sine qua non prowadzenia postępowania, gdyż bez niego Zamawiający nie ma żadnego uzasadnienia by wyjazdy organizować (były one przewidziane w ściśle określonym celu), jak też nie ma dla kogo organizować przyjazdów (partner nie wydeleguje do przyjazdu żadnych ekspertów), dalsze prowadzenie postępowania i zawarcie, a następnie wykonanie umowy w sprawie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Wobec zatem okoliczności wskazanych wyżej, unieważnienie postępowania jest w pełni uzasadnione i konieczne.
Potwierdzeniem prawidłowości decyzji Zamawiającego jest także aktualne orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej, w tym treść wyroku z dnia 27 lipca 2021 r. (KIO 1766/21), w którym Izba wskazała, że przesłankami wymaganymi przez art. 255 pkt 5 Pzp są: istotna zmiana okoliczności, brak interesu publicznego w prowadzeniu postępowania lub udzieleniu zamówienia oraz brak możliwości wcześniejszego przewidzenia tej sytuacji. Przesłanki zmiany okoliczności oraz braku interesu publicznego w prowadzeniu postępowania lub udzielenia zamówienia powinny być połączone adekwatnym związkiem przyczynowo-skutkowym. Oznacza to, że brak interesu publicznego w prowadzeniu postępowania lub udzielenia zamówienia jest rezultatem nieprzewidywalnej zmiany okoliczności o istotnym charakterze.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-305/2025 Usługa gastronomiczno-hotelowa dla uczestników Seminarium Naukowo-Technicznego Wrocławskie Dni Mostowe
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2026 r.
- Usługa rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych poza granicami kraju
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów dla GDOŚ oraz rdoś z zakresu realizacji projektów nr: FENX.01.05-IW.01-0113/24 oraz nr: FENX.01.05-IW.01-0106/24.
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Jazzuj z nami" w okresie 27 - 30.11.2025 r.
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych na terenie miasta Poznania dla Teatru Muzycznego w Poznaniu.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





